Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kawasaki KLR250 - usterka regulatora napięcia

Norbi2013 16 May 2022 21:10 249 5
  • #1
    Norbi2013
    Level 6  
    Witam, posiadam dwa identyczne motocykle kawasaki KLR250 które mechanicznie są 100% sprawne. Problem polega na tym że grzeje się biały przewód z wiązki idącej od regulatora napięcia (sam regulator też się grzeje) i nie daję napięcia czyli nie ładuje akumulatora. Po odpięciu regulatora wiązka przestaje się grzać. Zakupiłem nowy regulator na allegro lecz problem w tym że ten daje napięcie ale nie stabilizuje go do poziomu 12-14V . Dodam że jeżeli zasilamy całą instalację z akumulatora wszystko pracuje poprawnie. Problem występuje z podpiętym regulatorem.
    Ps. Wszystko jest podłączone właściwie.
  • #2
    rafik54321
    Level 29  
    Mówisz że masz 2 identyczne modele - w obu przypadkach ten sam problem czy w jednym?

    Zakładam że w jednym, więc najprościej to przełóż pewny regulator z jednego motocykla do drugiego. Jak będzie poprawa to strzelony regulator.
    Na allegro najczęściej kupisz chińskie regulatory bardzo wątpliwej jakości.

    Jeśli podmianka regulatora nie poprawi sytuacji to opcja jest jedna - coś w alternatorze/prądnicy jest schrzanione.
  • #3
    Norbi2013
    Level 6  
    Przekładałem, wszystko jest podłączone dobrze z alternatora wychodzi napięcie przemienne
  • #4
    rafik54321
    Level 29  
    Nie mam na myśli że coś w alternatorze jest źle podłączone. Mam na myśli to że alternator wymaga regeneracji. Może któreś uzwojenie szlak trafił.
  • #6
    Norbi2013
    Level 6  
    Witam, po dłuższej przewie ale niestety praktyki na studiach nie pozwoliły mi się tematem zająć ale mniejsza o to. Posiadam alternator jednofazowy, dwa przewody idą do regulatora a dwa do modułu CDI ( zapłonowego).

    Dodano po 3 [minuty]:

    Jaki bym regulator ne wsadził ( mówimy tylko o oryginalnych i 100% sprawnych) to każdy upala i grzeje się złącze w miejscu zaznaczonym na załączonym schemacie Kawasaki KLR250 - usterka regulatora napięcia

    Dodano po 2 [minuty]:

    Takie jeszcze jedno pytanie czy jeżeli uszkodzony byłby moduł CDI to mogłyby się dziać takie rzeczy ? Dodam że motocykl odpala i jeździ prawidłowo.