Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Który kocioł gazowy do mieszkania.

wojtasinskirobert 25 May 2022 16:59 426 7
Wago
    wojtasinskirobert
    Level 2  
    Jestem laikiem na tym forum, przepraszam jak zaśmiecam, ale proszę o poradę. Potrzebuję dobrać kocioł gazowy do mieszkania 62 m. Są to dwa pokoje, kuchnia, łazienka i WC. W mieszkaniu podłogowe ogrzewanie i grzejnik w łazience. Mam mieć nad sobą sąsiada. Nie wiem co wybrać aby fajnie działało. Deweloper nie daje nic od siebie tylko jest to w mojej gestii. Pozdrawiam
  • Wago
    andrzej lukaszewicz
    Level 40  
    Brak podstawowych danych, jaki typ kotła 1,2 funkcyjny, gdzie masz miejsce na kocioł.
    Ogólnie wybierz Kocioł o jak najmniejszej mocy minimalnej.
  • Wago
    zales.vip
    Level 29  
    Sporo tez zależy od ilości osób mieszkających (korzystających z wody).
    Może rozważ De Dietrich MPX Compact 20/24 MI - dwufunkcyjny lub wersje
    28/33 BIC z wbudowanym zasobnikiem.
    wojtasinskirobert
    Level 2  
    Myślę nad kotłem który będzie w łazience. Do kuchni - zlewu ok 5-6m. Ponieważ się nie znam zadałem pytanie ogólne, choć z zasłyszanych wyjaśnień wynika, że powinienem iść w kocioł podobno dwufunkcyjny i nie wiem czy warto kondensacyjny czy nie. Zamieszkiwać będą 2 osoby. Pozdrawiam
    zales.vip
    Level 29  
    NIEkondensacyjnego już nie zamontujesz jeżeli to nowe mieszkanie/dom.
    Jezeli dotychczas był z otwartą komora spalania - możesz zastąpić go otwartą komorą.
    Natomiast kondensacyjne są bezpieczniejsze w użytkowaniu i jednak trochę bardziej ekonomiczne.
    MPX Compact 20/24 jest właśnie dwufunkcyjny.
    BUCKS
    Level 39  
    wojtasinskirobert wrote: