Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki subwoofer aktywny kupić, budżet 2300zł?

kazimierzwozniakowsk 08 Jul 2022 17:07 381 10
    kazimierzwozniakowsk
    Level 3  
    Witam wszystkich serdecznie. Mam ogromną prośbę. Posiadam kolumny aktywne RCF.ART 712.I chciałbym dokupić Subwoofer aktywny ale mam dylemat jaki, zamierzam kupić JBL JRX 118sp albo Mackie SRM 1801 co proponujecie? a może inne sugestie. Jestem początkujący, no i zielony w tym temacie, kasa jaką dysponuje to max 2300zł.Grał będę różnie, raczej średnie imprezy. Bardzo proszę o odpowiedź lub propozycje. Pozdrawiam
    PANICZKAMIL
    Level 39  
    118sp to do kina domowego się nadaje a 1801 ma blaszaka z 3" cewką - oba są dramatem. Kup sobie jedną TP118 i końcówkę mocy do niej np. LX1100 i masz temat załatwiony.
    kazimierzwozniakowsk
    Level 3  
    No nie mogę, Myślałem że są fajne, jak można to prosił bym o propozycje ale sub aktywny do tych kolumn, bardzo proszę żebym nie wydał kasy w błoto jak to się mówi. A tak zapytam z innej beczki sub musi być bo grają fajnie. Nie wiem Jak by było z subem dużo lepiej? bo basu mają sporo
    DjMapet
    Level 43  
    Może i maja sporo, ale nie basu a raczej kick basu.

W tej kasie nie kupisz subwofera aktywnego, który będzie w stanie sprostać swoją skutecznością tym nadstawkom.
    Na odpowiedni subwofer (a najlepiej dwa) powinieneś mniej/więcej wydać tyle, ile dałeś za nadstawki.
    Poszukaj w używanych (Alle, OLX?) subwofera o skuteczności max ok 132 dB i najlepiej na 18" głośniku.

Pozdrawiam.
    kazimierzwozniakowsk
    Level 3  
    Mam pytanie czy ten sub, BEHRINGER B1500XP, Mógł by być do kolumn rcf art712A, Bardzo prosił bym o wasze zdanie, bo tak się przymierzam do niego ale się za bardzo na tym nie znam. Pozdrawiam.
    PANICZKAMIL
    Level 39  
    Do 712a minimum to 2x1800XP - sprawdzone w boju.
    kazimierzwozniakowsk
    Level 3