siemka
może ktoś będzie coś więcej wiedział
auto na chodzie ,ale
woda w oleju , sciągnięta głowica,planowanie , na łancuchu znaki na 35 wychodziły - wymieniony łańcuch i napinacze , znaki ustawione na 20 po gmp , po 2 obrotach wału ssący wałek zostaje 20 a wydech na 25 wychodzi
i niespodzianka - odpala na sekunde może nawet krócej i od razu gaśnie --- w aucie jest rozłączone lpg , kolektor normalny założony nie powiercony , ale wolne wtyczki wiszą --- jak odepne od kompa gazu (prins) tą duż wtyke to całkiem nie odpala --- jak zostawie tak jak było pół sekundy i gaśnie ------ tydzień stał z rozpiętym aku , podczas naprawy , kluczyki otwierają centralny
schemat rozrządu z neta od 1 lepszego m111 -- z 1 vanosem
no zgłupiałem całkiem , jaky ktoś coś doradził byłbym wdzięczny
może ktoś będzie coś więcej wiedział
auto na chodzie ,ale
woda w oleju , sciągnięta głowica,planowanie , na łancuchu znaki na 35 wychodziły - wymieniony łańcuch i napinacze , znaki ustawione na 20 po gmp , po 2 obrotach wału ssący wałek zostaje 20 a wydech na 25 wychodzi
i niespodzianka - odpala na sekunde może nawet krócej i od razu gaśnie --- w aucie jest rozłączone lpg , kolektor normalny założony nie powiercony , ale wolne wtyczki wiszą --- jak odepne od kompa gazu (prins) tą duż wtyke to całkiem nie odpala --- jak zostawie tak jak było pół sekundy i gaśnie ------ tydzień stał z rozpiętym aku , podczas naprawy , kluczyki otwierają centralny
schemat rozrządu z neta od 1 lepszego m111 -- z 1 vanosem
no zgłupiałem całkiem , jaky ktoś coś doradził byłbym wdzięczny