Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Truck 1.6 96r moduł HYBRYD H-167

12 Lis 2005 12:06 3084 5
  • Poziom 11  
    Auto jak w temacie i nastepujący problem: Po włączeniu kierunkowskaza i naciśnięciu stop kierunki zaczynają pracować z większą częstotliwością, tak jak by została przepalona żarówka kierunkowskazu (żarówki OK). Dzieje się tak jeszcze przy układzie kierunek.+wsteczny, kierunek.+pozycje i jeszcze jeden obiaw kierunek.+wsteczny+stop=przyspieszone kierunkowskazy+pulsacja lampki awaryjnych. Podejżewam uszkodzenie urządzenia mikroprocesorowego Hybryd H-167 chociaż sprawdziłem elementy dyskretne na płycie i wygląda ok. Może jakieś sugestie forumowiczów. Pozdrawiam wszystkich. Elf
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam mam ten sam pojazd ten sam rocznik i w ogóle. Mój samochodzik też ma te objawy tyle tylko, że ma je odkąd pamiętam, a z tego co sie dowiedziałem jest to normalne (ten typ tak ma).
  • Poziom 11  
    Co chodzi o trzeci stop to nie ma takowego. Gniazda przyczepy też nie ma. Brak masy na tylnej lampie (możliwe), chociaż kolega niedawno wymieniał tylne lampy i twierdzi, żem przed wymianą tak było. Może ten typ tak ma chociaż ja nie sądze. Auto jest kolegi i mówi, że tak ma odkąd go kupił. Jak będę miał okazje to sprawdzę dokładnie te lampy. Dzięki za odpowiedzi.
  • Poziom 11  
    "Brak masy w tylnej lampie" napisał elektrit i to było to.