Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda civic problem z LPG

ziomgub 13 Nov 2005 15:59 3989 12
Tespol
  • #1
    ziomgub
    Level 10  
    Kupilem Honde civic sedan silnik 1.5 16v w gazie i mam problem (2) po pierwsze na bezynie samochod pracuje bardzo dobrze nie gubi obrotow nie skacza mu obroty itp, ale na gadzie zaczynaja sie jaja tzn kiedy samochod jest zimy i odpalam do na bezynie lekko przygazuje wlancza sie gaz i jest dobrze tzn nie gubi obrotow itp ale gdzy silnik se nagrzej (wskazowka temp podniesie sie o jakies 0,5cm silnik na gazie gasnie nie ma wogole obrotow, czytalem ze moze byc membrana w reduktorze wiec kupilem zastaw naprawczy i wyciaglem reduktro rozebralem okazalo sie ze tak membrana byla peknieta zalozylem nowa oraz wszystkie oringi nowe itp co byno w zestawie, ale nadal to samo jak cieply silnik obroty spadaja i silnik gasnie, a druga sprawa to ze zatankowalem gasz max 32l butla (35l) i robie na niej tylko 200km w miescie wydaje mi sie ze to duzo czy cos mozna z tym zrobic ????
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • Tespol
  • #2
    tomekb
    Level 25  
    jaka instalacja LPG?
    wiecej podaj danych Kolego
  • Tespol
  • #3
    ziomgub
    Level 10  
    instalacja zwykla firmy LandiRenzo przelacznik instalacji jest tylko gaz i benzyna nie ma 0, instalacja ma juz 3lata
  • #4
    vetron
    Level 12  
    kolego najlepszym rozwiązaniem Twojego problemu jest odwiedzenie serwisu (koszt ok 100-150zł) . możesz mieć nieszczelności w instalacji. Jeżeli taka opcja Ci nie odpowiada, to sugeruje sprawdzić filterek gazu, który znajduje sie pod elektrozaworem. sugeruje również wymienić filtr powietrza oraz świece. Jeżeli objawy nie ustępują należy sprawdzić ustawienie zapłonu, przy zasilaniu gazem zapłon powinien być przyśpieszony o jakieś 2-3 stopnie. jeżeli żadne z powyższych rozwiązań nie przynosi efektu pozostaje kwestia regulacji, a w tym wypadku metodą na słuch to można sie w tyłek ugryźć, do tego potrzebna jest aparatura pomiarowa. i jeszcze pytanie czy silnik na gazie jak mu "wciśniesz" dławi się? jeżeli tak to zmniejsz ciśnienie gazu na reduktorze
  • #5
    ziomgub
    Level 10  
    wymieniony byl filtr gazu, powietrza wyglada no nowy, silnik pracuej dobrze nie szarpie ani nie dlawi sie tylko nie ma wolnych obrotow na cieplym silniku
  • #6
    marian11@
    Level 21  
    Witam.
    nie wiem czy w swojej hondzie masz taki termostat ktory przełacza zasysysajace powietrze do silnika (tzn,ciepłe zimne)jak jest to moze jest zaciety i jak silnik jest zimny wszystko jest ok bo ciagnie zimne jak sie na grzeje to cignie cieple i gasnie.Lpg jest czułe na zmiane długosci czy przepustowosci tych urzadzen.
  • #7
    kornikp
    Level 11  
    a ja poprostu zwiększyłem sobie obroty śrubą w kolektorze i jest ok...
  • #8
    marian11@
    Level 21  
    Witam.
    Kornikp gdzie ty masz srube w kolektorze człowieku co ty wogole piszesz?Statek kosmiczny masz czy co?
  • #9
    MesserW
    Level 15  
    civiki nie lubia gazu. sam mialem podobny problem, u mnie gasl zima jak sie rozgrzal a latem zawsze. generalnie probwalem wszystkich metod az poddalem sie i wymienilem caly parownik wraz z elektronika (mikser zostal stary). ostrzegam tez ze w civikach przy zasilaniu gazem bardzo szybko wypalaja sie gniazda zaworowe, ja przy przebiegu 160tkm musialem wymieniac glowice bo stare gniazda nie nadawaly sie juz do niczego
  • #10
    Rover400
    Level 1  
    Pytanie - Jak pracuje silnik, jakie ma objawy jeżeli są wypalone zawory. Po czym to rozpoznać? Bo mnie mechanik straszy i nie wiem czy mu wierzyć.
  • #11
    mkos1
    Level 29  
    Jest jeszcze jedna opcja z którą kiedys się spotkałem - źle złożony parownik.
    Czy jest 100% pewności, że wszystko zostało założone tak jak w oryginale ??
  • #12
    Troll26
    Level 18  
    A silniczek krokowy od Lpg sprawdzałeś?
  • #13
    marian11@
    Level 21  
    Witam.
    Nie wiem czy sprawdzałes czy masz ten termostat?
    Ale jak nie on jest winny to jest za bogata mieszanka.
    Wkrec te srubke w parowniku o 1/2, 1, 1i1/2 i zobacz czy sa jakies efekty.
    Pozdrawiam.:|