Zainstalowałem w samochodzie hak holowniczy wraz z dedykowaną wiązką. Kierunkowskazy i światło stop są podawane na gniazdo przez moduł, natomiast pozycje i przeciwmgielne bezpośrednio (7 pinówka nie ma wstecznego).
Dostałem gniazdo z bardzo podobnym rozwiązaniem:
Włożona wtyczka rozwiera styki i przerywa obwód do przeciwmgielnego w samochodzie. Zdaję sobie sprawę, że pomino najlepszego zabezpieczenia przed wodą wkrótce korozja owe styki dopadnie, w było nie było tam jest prawie 2A prądu.
Z waszego doświadczenia: czy lepiej zmostkować przewody i fabrycznego przeciwmgielnego nie rozpinać czy zaufać stykom w gniazdku?
Hak montowany na potrzeby bagażnika rowerowego, ale nie wykluczam pociągnięcia przyczepy w przyszłości.
Dostałem gniazdo z bardzo podobnym rozwiązaniem:

Włożona wtyczka rozwiera styki i przerywa obwód do przeciwmgielnego w samochodzie. Zdaję sobie sprawę, że pomino najlepszego zabezpieczenia przed wodą wkrótce korozja owe styki dopadnie, w było nie było tam jest prawie 2A prądu.
Z waszego doświadczenia: czy lepiej zmostkować przewody i fabrycznego przeciwmgielnego nie rozpinać czy zaufać stykom w gniazdku?
Hak montowany na potrzeby bagażnika rowerowego, ale nie wykluczam pociągnięcia przyczepy w przyszłości.