Witam, chciałbym wymienić wtryski, jednak znaleźć używki i od razu wymienić. Czy są jakieś dane którymi można się sugerować tak aby zakupić pasujące ? Czy też pewność będzie dopiero po wyciągnięciu starych ?
Kupowanie używek i montowanie bez sprawdzenia to strzał w kolano. Skąd wiesz ile te wtryski leżały nie zamontowane. Wierzysz w to że sprzedający da Ci 100% gwarancję. Czemu chcesz wymieniać swoje?
Mój raz że ciężko odpala, dwa ostatnio po odpaleniu jest hmura dymu, zawsze na zimnym. No są do zakupu niby wtryski rok po regeneracji, jakieś tam minimum ryzyko jest, sprawdzę jeszcze korekty na kompie ale wydaje mi się że leja i to porządnie. Nie wiem wlasnie czy to jak z zakupem turba, że są różnice w różnych seriach silnika, podejrzewam tylko że tak
Dodano po 1 [godziny] 50 [minuty]:
Dodano po 2 [minuty]:
Wtryski chyba są dobre :
https://youtu.be/_coXr1rTG7g To co z tym kopceniem ? Czujnik maf to zamiennik, mogę spowrotem dać Ori, zastanawia mnie te długie kręcenie aby odpalić, czy to może pompa wtryskowa do wymiany ?
Turbo było czyszczone, podejrzewam że geometria już jest zatarta i się zacina, trzeba będzie dac nową
Ten czujnik maf i zawór turbiny już kiedyś przekładałem, i nic nie dało. Jutro przeloze jeszcze raz z tej działającej, i zobaczę jak będzie na to reagować
Dodano po 10 [godziny] 59 [minuty]:
Ktoś się orientuje czy techstream sprawdzę czas otwarcia wtrysku ? Słyszałem że te korekty to sobie można wsadzić, dopiero czas otwarcia może coś powiedzieć więcej.
Dodano po 9 [godziny] 34 [minuty]:
Nikt tego nie ogarniał jeszxe ?
Dodano po 25 [minuty]:
Dodano po 1 [minuty]:
Trzeci wtrysk jakby trochę nie reges, ale chyba muszę jechać na porządny komp aby sprawdzić czas otwarcia wtrysku
a tak wygląda wtrysk pierwszy od strony rozrządu, martwi mnie ten wyżej on był ostatni, skąd tyle na nim tego nagaru. Czy to wina oleju które turbo popuszczało ?