Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kuchnia gazowa Boretti TD90VWMP - gaz ziemny czy propan-butan?

malzon 27 Sep 2022 10:05 312 10
    malzon
    Level 2  
    Witajcie,
    jestem nowy na forum i jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o kuchenki.

Zamówiłem Kuchenkę gazową Boretti odel TD90WMP Art: PD90MP (03111044) mam w domu przyłącza gazowego i planowałem używać jej z butla na propan butan. Po zainstalowaniu okazało się, że kuchenka na niektórych palnikach bardzo słabo pali i w dodatku kopci garnki.

Z tylu jest informacja AANGELEGD OP GAS, GAS -PRESET, G25 (AARDGAS) 25 mbar. Z tego co przetłumaczyłem, AARDGAS to gaz ziemny. A ja chce ją używać z propan butanem.
    Dodatkowo oznaczenie 25 mbar nie zgadza się z reduktorem który był w zestawie gdzie jest informacja ze reduktor dostarcza gaz o ciśnieniu 28 mbar.
    Wyczytałem, że normalnie aby przerobić kuchenkę z gazu ziemnego na propan butan trzeba wymienić dysze, a w mojej nie ma dysz w palikach.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc i odpowiedź na poniższe pytania:
    1. Czy faktycznie kuchenka jest na gaz ziemny a powinna być na propan butan?
    2. Czy problemy jakie identyfikuje są związane ze złym gazem?
    3. Czy różnica między 25 a 28 mbar może stanowić problem?
    4. Czy i jak przerobić tą kuchenkę na gaz propan butan?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    Kuba

PS.
    Na prośbę administratora dodaje oznaczenia jakie znajdują się na kuchence.

Kuchnia gazowa Boretti TD90VWMP - gaz ziemny czy propan-butan? Kuchnia gazowa Boretti TD90VWMP - gaz ziemny czy propan-butan? Kuchnia gazowa Boretti TD90VWMP - gaz ziemny czy propan-butan? Kuchnia gazowa Boretti TD90VWMP - gaz ziemny czy propan-butan? Kuchnia gazowa Boretti TD90VWMP - gaz ziemny czy propan-butan?
    stanislaw1954
    Level 43  
    Zajrzyj do palnika na dół, może korzystając z latarki. Tam powinna być mała mosiężna śrubka z otworem.
  • Helpful post