Witajcie,
jestem nowy na forum i jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o kuchenki.
Zamówiłem Kuchenkę gazową Boretti odel TD90WMP Art: PD90MP (03111044) mam w domu przyłącza gazowego i planowałem używać jej z butla na propan butan. Po zainstalowaniu okazało się, że kuchenka na niektórych palnikach bardzo słabo pali i w dodatku kopci garnki.
Z tylu jest informacja AANGELEGD OP GAS, GAS -PRESET, G25 (AARDGAS) 25 mbar. Z tego co przetłumaczyłem, AARDGAS to gaz ziemny. A ja chce ją używać z propan butanem.
Dodatkowo oznaczenie 25 mbar nie zgadza się z reduktorem który był w zestawie gdzie jest informacja ze reduktor dostarcza gaz o ciśnieniu 28 mbar.
Wyczytałem, że normalnie aby przerobić kuchenkę z gazu ziemnego na propan butan trzeba wymienić dysze, a w mojej nie ma dysz w palikach.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc i odpowiedź na poniższe pytania:
1. Czy faktycznie kuchenka jest na gaz ziemny a powinna być na propan butan?
2. Czy problemy jakie identyfikuje są związane ze złym gazem?
3. Czy różnica między 25 a 28 mbar może stanowić problem?
4. Czy i jak przerobić tą kuchenkę na gaz propan butan?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Kuba
PS.
Na prośbę administratora dodaje oznaczenia jakie znajdują się na kuchence.

jestem nowy na forum i jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o kuchenki.
Zamówiłem Kuchenkę gazową Boretti odel TD90WMP Art: PD90MP (03111044) mam w domu przyłącza gazowego i planowałem używać jej z butla na propan butan. Po zainstalowaniu okazało się, że kuchenka na niektórych palnikach bardzo słabo pali i w dodatku kopci garnki.
Z tylu jest informacja AANGELEGD OP GAS, GAS -PRESET, G25 (AARDGAS) 25 mbar. Z tego co przetłumaczyłem, AARDGAS to gaz ziemny. A ja chce ją używać z propan butanem.
Dodatkowo oznaczenie 25 mbar nie zgadza się z reduktorem który był w zestawie gdzie jest informacja ze reduktor dostarcza gaz o ciśnieniu 28 mbar.