Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Thomson TX807 i niebieskie tło

15 Lis 2005 12:30 2105 22
  • Poziom 28  
    Jak się pozbyć niebieskiego tła , które pojawia się przy braku sygnał tv / np przy przłączaniu kanałów / .
  • Poziom 27  
    Witam. Trzeba by zmienić oprogramowanie procesora ,ale sorry w czym to przeszkadza.
  • Poziom 28  
    Mnie to nie przeszkadza tylko klientowi . Wymieniałem pamięć w tym tv i w zasadzie przkopiowałem ten sam wsad , który był poprzednio. No i muszę coś z tym zrobić.
  • Poziom 27  
    Zawsze można powiedzieć Ten typ tak ma:D
  • Poziom 28  
    Ale klient twierdzi , że przedtem tego nie było !
  • Spec od TV
    Można to wyłączyć w trybie serwis. lub w menu użytkownika - poszukaj.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 14  
    Ten klient to jakiś wariat,było i ma być.
  • Poziom 41  
    Witaj , przy samym przełączaniu z programu na program nie powinno sie pojawiać tło niebieskie ,tło sie pojawia przy braku całkowitym sygnału ,załaduj inny wsad ustaw w trybie
  • Poziom 28  
    Wstawiłem czystą pamięć / FF / - ale było bez zmian , wstawiłem pamięć uprzednio zdemontowaną / z orginalnym wsadem / również to nic nie zmieniło . Przy przeł. kanałów pojawia się niebieskie tło . Gdzie jeszcze może tkwić błąd ; a może faktycznie to tak musi być?
  • Poziom 41  
    Miałem niedawno takiego TV i tego nie było
  • Poziom 28  
    ale gdzie w trybie jest taka opcja ?
  • Poziom 41  
    Spróbuj jeszcze tego wejdz w menu użytkownika opcja kodowania wprowadz kod 0000 wył TV , włącz i nastepnie wprowadz cod //wprowadzaj 0000//
  • Poziom 28  
    Nie mam tego tv na warsztacie tylko u klienta . Gdzie odnależć tę opcję kodowania w menu ?
  • Poziom 41  
    Klucz //byc może on tak sie zachowuje jakby wołal przez sekunde klucza
  • Poziom 28  
    OK ; będę walczył jeszcze z nim.
  • Poziom 23  
    amik9m napisał:
    Można to wyłączyć w trybie serwis. lub w menu użytkownika - poszukaj.

    Pozdrawiam.


    Zgadzam się z kolegą poniewaz w moim SEG-Premium własnie jest ta opcja w trybie serwis.
    I potwierdzam równiez,ze tło niebieskie występuje przy przełączaniu kanałów jak i przy braku sygnału.
    W załaczniku to jest ostatnia pozycja,ale oczywiscie mojego SEGA

    Pozdrawiam!
  • Poziom 28  
    W Thomsonie TX807 w trybie serwisowym nie ma takiej możliwosci - chyba że wystepuje to pod inną nazwą . Podpieram sie opisem trybu z SE 2/2005.
  • Poziom 14  
    Zacznijmy od początku,koledzy którzy piszą że tak nie powinno być w chassis TX807 mają rację ale Ty nie masz do czynienia z tą płytą a z TX807C lub TX807CS a to już zmienia postać rzeczy.Sprawdz dokładnie -bo ta już tak ma.Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Witam. Popieram poprzednika. Mam na warsztacie TX807C i dokładnie ten sam objaw. A klientowi wytłumacz. Jedna klientka kiedyś próowała mi wcisnąć, że nigdy nie widziała czarnych pasów u góry i dołu ekranu jak film jest w panoramie.....
  • Poziom 28  
    Trochę mnie uspokoiły te dwa ostatnie posty - dziękuję . Ten sprzęt jest u klienta w domu, w takim razie może jest to faktycznie wersja "C" / jest tam pamięć typu 22C04W6 /
    A to , że klient potrafi wszystko nam wmówić to prawda.
    Muszę odczekać bo klientka powiedziała , że wezwie innego mechanika do "poprawki" - a on powiedział jej przez telefon , że tak nie powinno być bo to niszczy kineskop !
  • Poziom 14  
    Jak bedziesz pamiętał to napisz jaki jest finał sprawy bo zapowiada się ciekawie.Twój następca "mechanik"sam sobie robi szubienicę.Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    W ELEMISIE 5550 w wersji bez txt i menu jest ten sam problem może ktoś
    wie jak skasować tło niebieskie.Nie chcę zakładać oddźielnego postu bo to
    drobna sprawa.Przepraszam że dołączam się do kolegi od Thomsona.
    Pozdrawiam
  • Poziom 28  
    OK, czekam na odzew klienta . Niestety dużo jest mechaników wykonujących ekspertyzę sprzętu nie zaglądając do sprzętu i najlepiej przez telefon.

    od tygodnia klient się nie odzywa - czyli wnioskuję , że doszedł do wniosku że tak musi być.
    W takiej sytuacji temat można zamknąć .
    pozdrawiam.