Przy włączeniu programu robienia kawy ekspres nie wykonuje czynności zgodnie z informacjami wyświetlanymi na wyświetlaczu lub zawiesza się (nie kończy programu). Wygląda na to, że jest problem z oprogramowaniem. Numer ref. ekspresu EA901030/70C - 4815 - R, model BTM145000D
Czy jest tu możliwość wgrania oprogramowania, czy trzeba wymienić elektronikę?
Czy rozwiązaniem może być wymiana modułu sterującego, czy moduł zasilania? Czy trzeba wymienić oba? Jak to zdiagnozować?
https://north.pl/karta/modul-sterujacy-z-wysw...su-do-krups-ea901030-70d,EVV-T9-C2M2-Z0K.html
https://north.pl/karta/modul-zasilania-do-ekspresu-do-krups-ea9010,QI2-EZ-C2ML-U99.html
https://north.pl/karta/ms5945347-modul-zasilania-do-ekspresu,706-HG-2877.html
Czy jest tu możliwość wgrania oprogramowania, czy trzeba wymienić elektronikę?
Czy rozwiązaniem może być wymiana modułu sterującego, czy moduł zasilania? Czy trzeba wymienić oba? Jak to zdiagnozować?
https://north.pl/karta/modul-sterujacy-z-wysw...su-do-krups-ea901030-70d,EVV-T9-C2M2-Z0K.html
https://north.pl/karta/modul-zasilania-do-ekspresu-do-krups-ea9010,QI2-EZ-C2ML-U99.html
https://north.pl/karta/ms5945347-modul-zasilania-do-ekspresu,706-HG-2877.html