Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pralka Bosch WLX20460PL uszkodzony moduł sterowania

ddomin77 03 Nov 2022 21:03 198 6
    ddomin77
    Level 8  
    Witam.
    W pralce Bosch WLX20460PL/18 prawdopodobnie uszkodził się moduł sterujący ze względu na zalanie wtyczki i korozję styków. Niestety jestem amatorem i nie potrafię zdiagnozować usterki na module. Gołym okiem nic nie widać:) Szukałem zamiennika...niestety na ten moment nie mogę znaleźć. Proszę o informację czy mogę zastosować moduł z pralki WAE24461PL/08 ( moduł 5560 009 099? Obie pralki mają takie same programy i moduły są praktycznie identyczne ( 3 elementy tylko się różnią - na zdjęciu ). U mnie BSH 5560 009 098. Proszę o wskazówki. Pozdrawiam
    Pralka Bosch WLX20460PL uszkodzony moduł sterowania Pralka Bosch WLX20460PL uszkodzony moduł sterowania Pralka Bosch WLX20460PL uszkodzony moduł sterowania Pralka Bosch WLX20460PL uszkodzony moduł sterowania
  • Helpful post
    mrice
    Moderator of Home appliances
    https://www.olx.pl/d/oferta/programator-bosch...rowania-CID99-IDJ0mFt.html?bs=olx_pro_listing
    Co prawda numery katalogowe płytek są inne, ale moze to wynikac choćby z koloru podświetlenia. Duża kwota do zaryzykowania nie jest.
    Poza tym jeśli moduł nawet nie podpasuje zawsze możesz go wystawić na sprzedaż tracąc jedynie koszty przesyłki, czyli z 10zł.
    ddomin77
    Level 8  
    Dzięki za pomoc. Faktycznie po porównaniu numeracji moduł powinien pasować. I dokładnie ten moduł znalazłem na OLX.:)
    mrice
    A, zapomniałem npisać Ci jeszcze wcześniej, te trzy elementy które zaznaczyłeś w kółku to są diody, na jednym i drugim module, mają tylko inny kolor obudowy. Zwykle stosuje się czarny kolor,ale z rzadka spotyka się zółty / pomarańczowy. Nie ma to naczenia co do samego elementu. To tak jak z kolorem lakieru na aucie.
    Telo
    Service technician RTV
    Witam