dj-raszit wrote:dioda Zenera to napięcie ograniczy i wzmacniacz straci na mocy.
Jak Ci może stracić na mocy, jak to się TYLKO dzieje, gdy grasz na małej mocy?
Dodano po 48 [sekundy]:
Oj, zamotałeś się i to strasznie.
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over thereJanusz_kk wrote:Ale nie gram cały czas na małej mocy. Nie kupowałbym inaczej takiego ogromnego wzmacniacza.dj-raszit wrote:dioda Zenera to napięcie ograniczy i wzmacniacz straci na mocy.
Jak Ci może stracić na mocy, jak to się TYLKO dzieje, gdy grasz na małej mocy?
Dodano po 48 [sekundy]:
Oj, zamotałeś się i to strasznie.
dj-raszit wrote:Ale nie gram cały czas na małej mocy. Nie kupowałbym inaczej takiego ogromnego wzmacniacza.
Janusz_kk wrote:No jak to nie ma? Przecież na filmiku part4 widać, że dochodzi do 160 V, dlatego już więcej nie zgłaśniałem.Ale przy dużej nie ma podbicia napięcia
dj-raszit wrote:OK, jestem w trakcie zamawiania.
Janusz_kk wrote:dj-raszit wrote:OK, jestem w trakcie zamawiania.
Ale po co? Sam widzisz, że będzie gorzej, ty się martwisz stratą mocy na diodach, której de facto nie będzie, a na kondensatorach stracisz faktycznie i dużo więcej. Chłopie, kombinujesz jak koń pod górę, masz proste rozwiązanie, to z niego nie korzystasz, nawet nie wiesz, czy zadziała i jak, a już kombinujesz.
dj-raszit wrote:Przecież nie zostawię tam wybałuszonego kondensatora.
dj-raszit wrote:Bo te oryginalne 220 uF miały ripple current 596 mA, a te, które ja kupiłem, mają 410 mA. A te, które chcę zamówić, mają 3220 mA.
MARCIN.SLASK wrote:Dlaczego pakujesz tam kondensatory, które nie są LowESR?
Jaki wymiarowo max. tam wejdzie?
Tak na szybko wyszukane: UPS2D471MRD lub UPW2D331MRD.
Janusz_kk wrote:dj-raszit wrote:Bo te oryginalne 220 uF miały ripple current 596 mA, a te, które ja kupiłem, mają 410 mA. A te, które chcę zamówić, mają 3220 mA.
Zastanów się, co Ci ten prąd da, a co Ci daje pojemność.
Moderated By gulson:3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
dj-raszit wrote:Czym jest ten parametr Ripple current. Jest bardzo istotny?
Bo te oryginalne 220uF miały ripple current 596mA, a te które ja kupiłem mają 410mA.
A te które chcę zamówić mają 3220mA.
Jest to bardzo duża przepaść tego parametru, ale cena tylko trochę większa.
dj-raszit wrote:No cóż, miałem dla Ciebie odpowiedź, ale widzę, że nie oczekujesz pomocy. Więc radź sobie sam.Jak nie masz konkretnej odpowiedzi, to nie zadawaj zagadek w stylu "Zastanów się...". Może jesteś po prostu wczorajszy?
Quote:These boards along with the wolfram w4500 had a bad batch that blows rail caps for no reason. I hear it is the driver board but specifically what it appears no one knows and no one has figured out how to fix them permanently. Seems to be a fault when the volume is low. Maybe with the knowledge in here someone can help point you in the right direction as well as please post your findings.
Quote:
Furthermore, seems to be that this "problem" occur only when the amp is mounted in a car, with the engine on (running alternator) and specially with a very low or totally zero volume.
dj-raszit wrote:Będę tylko musiał przerobić pokrywę i zrobić podwyższenie.
Olkus wrote:dj-raszit wrote:Będę tylko musiał przerobić pokrywę i zrobić podwyższenie.
A po co tak kombinować - nie da się kupić kondensatorów odpowiedniej pojemności na wystarczająco wysokie napięcie? Są dostepne.
Pozdrawiam,
A.
aksakal wrote:Aby zrozumieć przyczyny takich problemów, przejdźmy do obwodu zastępczego kondensatora.
aksakal wrote:Kolego! Ale istnieje lekarstwo na ten problem.
BANANvanDYK wrote:Na zdjęciach jednego z tematów widzę użycie czarnego kleju pod niektórymi podzespołami. Sprawdź czy w Twoim wzmacniaczu też został użyty, bo chyba dostrzegam go w jednym miejscu. Ciekawa właściwość tego czarnego kleju, jak i podobnego białego kleju (zmieniającego się z czasem w brązowy), jest spadek rezystancji wraz ze starzeniem się kleju. Powoduje on powstawanie niezauważalnych upływów i zwarć które powodują niestabilną pracę urządzenia aż do jego uszkodzenia. Czasami wystarczy dokładnie usunąć klej aby przywrócić sprzęt do życia. Sprawdź go omomierzem na zakresie MΩ.