Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] PHILIPS 75PUS8807/12 - wyłącza się i restartuje podczas oglądania TV (NC+) - przyczyna?

habciu.ch 06 Nov 2022 19:11 741 11
  • #1
    habciu.ch
    Level 6  
    Witam wszystkich serdecznie, opiszę jaki mam problem, zakupiłem TV Philips 75PUS8807/12
    Przechodząc do sytuacji TV działa, wszystko fajnie, ale mam problem gdy oglądam np Polsat, TVN, (za dużo TV nie oglądam) mam NC+ no i oglądamy oglądamy nagle telewizor wydaje sygnał "piiiiiii" i się wyłącza i włącza ponownie (resetuje) samoistnie w różnych odstępach czasowych godzina/dwie/pięć ALE gdy oglądamy HBO/HBO2/HBO3/Cinemax telewizor potrafi chodzić cały czas i nawet jak go proszę żeby się wyłączyć no za żadne skarby nie chce, wymieniłem kabel z przepustowością 48GB, i ten problem cały czas jest, czy to może być wina dekodera?
    W TV już robiłem rzeczy takie jak dwukrotnie "zainstaluj telewizor ponownie" i ten problem był cały czas, przedwczoraj zrobiłem na dekoderze "ustawienia fabryczne" ten problem wciąż jest ale już występuje np po kilku godzinach, co to może być? Jak sobie z tym poradzić? Czy ktoś miał taki problem?


  • #2
    GanCegall
    Level 38  
    Czy tv jest na gwarancji?
  • #3
    habciu.ch
    Level 6  
    Tak, TV ma z miesiąc czasu
  • #4
    GanCegall
    Level 38  
    to wal do gwaranta, nie zawracaj gitary ciężko odpoczywającym serwisantom :D
  • #5
    habciu.ch
    Level 6  
    No właśnie nie wiem jak to będzie wyglądać w mojej sytuacji, ponieważ kupiłem TV w PL, a jestem już w Niemczech
  • #6
    GanCegall
    Level 38  
    habciu.ch wrote:
    jestem już w Niemczech

    A w profilu - Miasto: Warszawa
    Kłamczuszek:D
  • #7
    habciu.ch
    Level 6  
    Nawet nie pamiętam kiedy tu konto zakładałem :D
  • #8
    maksar
    Level 33  
    habciu.ch wrote:
    Nawet nie pamiętam kiedy tu konto zakładałem

    13. 09. 2018 :D
  • #9
    sanfran
    Network and Internet specialist
    Zadzwoń na infolinie producenta. Zdaje się w/g wytycznych EU gwarancja obowiązuje na jej terenie.
    Chyba, że chcesz świadomie stracić gwarancję grzebiąc czy to fizycznie czy programowo w sprzęcie.
  • #10
    habciu.ch
    Level 6  
    Dzwoniłem do Philipsa w Niemczech, nie przyjmą go na gwarancję.
    Tu chodzi o to HDMI-CEC tak mi się wydaje, nie wiem jak to wyłączyć bo nigdzie nic z tym nie ma, ani w dekoderze ani TV.
  • #11
    Adam4321
    Level 18  
    Nie mają prawa odmówić Ci naprawy z tytułu europejskiej gwarancji. problem mógłby się pojawić tylko gdyby nie mogli naprawić i chcieliby dać Ci oświadczenie o nienaprawialności, tam go nie zrealizujesz, w PL również mógłby być problem jeżeli byłoby wystawione przez DE. Co do problemu to komendy HDMI CEC nie mogą spowodować takiego zachowania TV, restarty z piskiem to raczej problemy systemu operacyjnego lub procesora. Sprawdzałeś na stronie supportu czy nie ma nowszego oprogramowania? Dalej płyta główna do sprawdzenia.
    Zadzwoń na infolinie PL i powiedz że DE nie chce przyjàć zgłoszenia i spytaj czy są w stanie pomóc Ci jakoś.
  • #12
    habciu.ch
    Level 6  
    Odmówili z informacją "nie przyjmujemy TV kupionych w Polsce" i nie było gadania, ale szef sklepu gdzie kupowałem TV pomógł mi i po prostu zostanie mi wymieniony TV. Tak, że dziękuję wszystkim za odpowiedzi