Witam temat trudny dla mnie bo imo kontaktuje się z komputerem .
Jak w temacie auto nie odpala , raczej immo bo kontrolka pali się ciągle w momęcie rozruchu .
Auto po kapitalnym remoncie silnika , normalnie pracowało jakiś czas .
Sprawdzone wszystkie bezpieczniki , te pod maską i te pod kierownicą .
Sprawdzona cewka przy kluczyku .
W momencie startu jest 1 iskra i dalej nie ma nic.
Świece są suche nie dochodzi paliwo (sprawdzone , paliwo dochodzi do listwy wtryskowej +wymieniony filtr paliwa).
Mam tylko 1 kluczyk od auta który nie odpala silnika .
Rozrusznik kręci normalnie .
Wymiana kompletu zmek z kluczykiem , immobilaizer , cewka , komputer sterujacy to koszty i sporo zabawy pytanie czy na pewno tu jest problem.
Co jeszce mogę sprawdzić by być pewny usterki .
Mogę dać do warsztatu ale ... dobry elektryk to kolejka i spory (w stosunku do wartości auta ) koszt a chcę się czegoś nauczyć .
Jak w temacie auto nie odpala , raczej immo bo kontrolka pali się ciągle w momęcie rozruchu .
Auto po kapitalnym remoncie silnika , normalnie pracowało jakiś czas .
Sprawdzone wszystkie bezpieczniki , te pod maską i te pod kierownicą .
Sprawdzona cewka przy kluczyku .
W momencie startu jest 1 iskra i dalej nie ma nic.
Świece są suche nie dochodzi paliwo (sprawdzone , paliwo dochodzi do listwy wtryskowej +wymieniony filtr paliwa).
Mam tylko 1 kluczyk od auta który nie odpala silnika .
Rozrusznik kręci normalnie .
Wymiana kompletu zmek z kluczykiem , immobilaizer , cewka , komputer sterujacy to koszty i sporo zabawy pytanie czy na pewno tu jest problem.
Co jeszce mogę sprawdzić by być pewny usterki .
Mogę dać do warsztatu ale ... dobry elektryk to kolejka i spory (w stosunku do wartości auta ) koszt a chcę się czegoś nauczyć .