Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Inteligentna wtyczka GIRIER JR-PM01 16A Monitoring energii CB2S / BK7231N

Ipn00tic 29 Nov 2022 22:00 1332 8
This content has been translated flag-en » flag-pl View the original version here.
  • Cześć,

Niewiele wiem o programowaniu i Linuksie, ale mam pewne umiejętności w lutowaniu komponentów, zdecydowałem się zbudować inteligentny dom, który działa lokalnie bez dostępu do Internetu, więc zacząłem szukać i zamówiłem pierwszy produkt: Smart Plug GIRIER 16A JR- PM01 16A Energy Monitorowanie.
    Zamierzałem wstawić firmware Tasmoty, ponieważ był to jedyny, jaki znałem, ale sprzęt przyszedł z chipem CB2S / BK7231N i musiałem szukać lepiej, aż dotarłem do tego wspaniałego projektu.

Jako że jestem początkujący postaram się wytłumaczyć co udało mi się zrobić językiem początkującym, doświadczonych przepraszam.

Kupiłem tę inteligentną wtyczkę na aliexpress od tego sprzedawcy: Link

Była to pierwsza, którą otworzyłem i trudno było ją otworzyć, ponieważ wydaje się, że oprócz okucia jest zaklejona jakimś klejem.
    Inteligentna wtyczka GIRIER JR-PM01 16A Monitoring energii CB2S / BK7231N Inteligentna wtyczka GIRIER JR-PM01 16A Monitoring energii CB2S / BK7231N Inteligentna wtyczka GIRIER JR-PM01 16A Monitoring energii CB2S / BK7231N Inteligentna wtyczka GIRIER JR-PM01 16A Monitoring energii CB2S / BK7231N

Musimy użyć programu hid_download_py, aby napisać do CB2S: Link
    Aby korzystać z tego programu, należy najpierw zainstalować Pythona.
    Potrzebujemy ,,OpenBK7231N_QIO_1.15.70.bin" lub nowszego oprogramowania z tego linku: Link
    Utwórz folder o nazwie ,,py" w c: i skopiuj pliki z
    hid_download_py do katalogu głównego folderu ,,py".
    Uruchom plik install.bat, aby zainstalować niezbędne zależności.
    Skopiuj nowy plik oprogramowania układowego ,,OpenBK7231N_QIO_1.15.70.bin" również do katalogu głównego folderu ,,Py"