Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Hisense H55U7buk - Problem z podświetleniem obrazu

ciuciek1996123 25 Dec 2022 21:55 468 6
    ciuciek1996123
    Level 3  
    Telewizor HISENSE H55U7B
    Problem mianowicie wygląda tak że telewizor czasami działa normalnie jak na załączonym obrazku

A czasami gubi podświetlenie jak tutaj

Dodam że czasami pada np połowa podświetlania potem kolejne itd, nie jednocześnie.
    Raczej jestem troszkę w tym zielony ale wyczuwam że naprawa nie jest jakaś skąplikowana i mógł bym dać sobie z tym radę tylko za bardzo nie wiem od czego zacząć. Z góry dziękuję za pomoc
    oskmar
    Level 13  
    ciuciek1996123 wrote:
    Raczej jestem troszkę w tym zielony ale wyczuwam że naprawa nie jest jakaś skąplikowana

Niestety ale naprawa będzie bardziej skomplikowana niż to się koledze wydaje bo wiąże ana się z rozebraniem matrycy celem naprawy podświetlania a biorąc pod uwagę jej wielkość to bez odpowiedniego doświadczenia można ją łatwo uszkodzić.
    ciuciek1996123
    Level 3  
    To wchodzi wymiana podświetlania w grę bo powiem szczerze wzywałem raz ,,fachowca" od takich spraw i powiedział że nie bierze się za to bo niby matryca klejona. Jeśli ma rację czy wgl opłaca się robić tą operację
    maksar
    Level 33  
    ciuciek1996123 wrote:
    od takich spraw i powiedział że nie bierze się za to bo niby matryca klejona.

Wezwać takiego, co się kleju nie boi.
    ciuciek1996123
    Level 3  
    A idzie coś wymyśleć coś we własnym zakresie bo nie szkoda mi za bardzo go a szczerze spróbował bym we własnym zakresie jak się zepsuje to się zepsuje a chciałbym zrobić go sam z waszą pomocą od czego zacząć itd
    ganitu
    Level 23