Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Satel CA10 - "awaria" linia telefoniczna

17 Lis 2005 23:09 2388 8
  • Specjalista elektryk
    Witam

    System sygnalizuje awarię linii tel. , jednak telefon przyłączony za nią funkcjonuje prawidłowo. (wszystko przedtem działało ok)
    dostałem telefon - nie byłem, na miejscu - więc chciałem się przygotować ;)

    Macie jakieś sugestie?
  • OptexOptex
  • Poziom 27  
    Może przewód wyleciał z zacisków.
  • OptexOptex
  • Poziom 23  
    Może linia tel ma złe parametry,wiesz,nie zawsze napięcie linii to wymiernik dobrego sygnału.
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Miałem podobnie .
    Wystąpiła awaria - brak sygnału w momencie kiedy centrala chciała "korzystac " z telefonu.
    Awaria linii tel. sygnalizowana była ciagle , nawet po ustaniu faktycznej awarii linii - aż do wykonania podglądu pamięci awarii (w centr. SATEL )
  • Poziom 22  
    Sprawdź też czy na tą linie telefoniczną nie założono jakieś usługi świadczonej przez operatora. Obiawia się to tym, że po podniesieniu słuchawki nie masz normalnego sygnału ciagłego ale jest inny (taki przerywany). Miałem podobny przypadek z CA5 i też wyrzuciłą tem błąd.
  • Poziom 15  
    Należy deaktywować pocztę głosową
  • Poziom 22  
    Mam zoonom poczthttp://alflash.narod.ru/mmc1.htmst ok. Stawiam na faks jak jest, moze wprowadza w blad centrale. sprobuj inne formaty transmisji.
    A co do poczty glosowej tp to korekta czasow oczekiwania na sygnal
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista elektryk
    guliweros napisał:
    Miałem podobnie .
    Wystąpiła awaria - brak sygnału w momencie kiedy centrala chciała "korzystac " z telefonu.
    Awaria linii tel. sygnalizowana była ciagle , nawet po ustaniu faktycznej awarii linii - aż do wykonania podglądu pamięci awarii (w centr. SATEL )


    Witam
    Dziękuje za odpowiedzi - ta zacytowana była trafna.

    Pozdrawiam