Witam
Problem z Crfterm 2.0 120 KW. Pojazd po wymianie silnika. Odpala, silnik pracuje równo, brak błędów, ale ma nieprawidłowe obroty na biegu jałowym. Przed naprawą były ok. 820-850 obr/min teraz 920 obr/min. Wykonana diagnostyka nie wskazała problemu. Udało się zaobserwować, że po postoju na hali, przez noc, przez pierwsze 5 min, ma 850 obr/min, ale później podnosi do 950. Silnik ma 3 czujniki temperatury płynu – wszystkie działają poprawnie, czujnik temperatury powietrza jest ok., zamontowany jest też nowy akumulator i nowa sprężarka klimatyzacji. Również wtryskiwacze były dane do sprawdzenia. Żadne podjęte działania nie rozwiązują problemu. Pojazd przejechał już ok 1000 km od wymiany silnika i oprócz nieprawidłowych obrotów na biegu jałowym wszystko działa prawidłowo.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem, może ktoś ma jakieś pomysły??
Problem z Crfterm 2.0 120 KW. Pojazd po wymianie silnika. Odpala, silnik pracuje równo, brak błędów, ale ma nieprawidłowe obroty na biegu jałowym. Przed naprawą były ok. 820-850 obr/min teraz 920 obr/min. Wykonana diagnostyka nie wskazała problemu. Udało się zaobserwować, że po postoju na hali, przez noc, przez pierwsze 5 min, ma 850 obr/min, ale później podnosi do 950. Silnik ma 3 czujniki temperatury płynu – wszystkie działają poprawnie, czujnik temperatury powietrza jest ok., zamontowany jest też nowy akumulator i nowa sprężarka klimatyzacji. Również wtryskiwacze były dane do sprawdzenia. Żadne podjęte działania nie rozwiązują problemu. Pojazd przejechał już ok 1000 km od wymiany silnika i oprócz nieprawidłowych obrotów na biegu jałowym wszystko działa prawidłowo.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem, może ktoś ma jakieś pomysły??