Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nokia 3510i brak IMEI

20 Nov 2005 01:47 2822 18
  • Level 15  
    Witam mam wielką proźbę jestem początkujący i prosze o wyrozumiałość, A więc tak problem polega na tym iż po całkowitej wymianie softa na nowy telefon stracił numer IMEI zamiast numeru są znaki zapytania. Używam BOXa Tornado UFS-3 a program to Dctx_ufs_13f i po wzięciu INFO wyświetla się wszystko dobrze oprucz numeru IMEI i takiego komunikatu "Provider: Not found". Telefon sią włącza ale jest zablokowany bo ma simlocka no ale żeby zdjąć simlocka potrzebny jest numer IMEI którego w tym telefonie nie ma. Proszę o pomoc!
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się

• GSM Product Supporter
    no to tak jesli masz tornado to musisz przeliczyc RPLa
    i wgrac go do telefonu ale to idzie po logach i jest platne uema nie musisz wymieniac
    chyba ze masz dostep do jafa to wystarczy wgrac nowy imei
  • Level 15  
    mam inne pliki z rpl do nokii ale chciał bym orginalny imei wgrać. Ale gdy wgram nie orginalny rpl na uem to nadal brak imei. o co może mu chodzić?

Dodano po 51 [minuty]:

Doczytałem troche na forum elekrody że muszę przeliczyć z pm lub ask na rpl jeżeli zna ktoś taki program niech poda link lub żuci ty na forum. naprawdę szukałem i nie znalazłem
  • Level 18  
    jezeli przed uwaleniem imeia zrobiłeś kopie PM to mozesz za pomoca karwosSuit wygenerować rpl ale jesli niezrobiłeś kopi PM to musisz przeliczyć ask na rpl a to jest płatne około 40 zł
    Tech mobil JAF niewgra ci nowego imeia najwyrzej mozesz go pathować a to jest ruznica i nietylko JAF to juz potrafi
    pozdrawiam
  • Level 15