Witam,
mam taki problem. TV ma fabrycznie zainstalowaną aplikację Netflix, (której nie można odinstalować ani pobrać nowej). Chciałem przelogować konto na inne dane (wykupiłem dostęp w Multimedia) i tu pojawił się problem. Wyskakuje informacja, że aplikacja na razie jest niedostępna czy chcesz abyśmy powiadomili cię o dostępności, ale pod spodem jest przycisk zaloguj, podaję PRAWIDŁOWE dane i nie mogę zalogować się na żadne konto! Loguję się wyłącznie na jedno urządzenie w tym samym czasie, oba konta logują się na PC a na TV wyskakuje komunikat o błędnym haśle. Samsung zwala winę na Netflixa, Netflix doradził mi wymianę telewizora:) Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Aktualizowałem oprogramowanie TV.
[img-1] [img-2] [img-3]
mam taki problem. TV ma fabrycznie zainstalowaną aplikację Netflix, (której nie można odinstalować ani pobrać nowej). Chciałem przelogować konto na inne dane (wykupiłem dostęp w Multimedia) i tu pojawił się problem. Wyskakuje informacja, że aplikacja na razie jest niedostępna czy chcesz abyśmy powiadomili cię o dostępności, ale pod spodem jest przycisk zaloguj, podaję PRAWIDŁOWE dane i nie mogę zalogować się na żadne konto! Loguję się wyłącznie na jedno urządzenie w tym samym czasie, oba konta logują się na PC a na TV wyskakuje komunikat o błędnym haśle. Samsung zwala winę na Netflixa, Netflix doradził mi wymianę telewizora:) Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Aktualizowałem oprogramowanie TV.




