Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Samsung UE40F6320 - Aplikacja Netflix niedostępna, błąd logowania, aktualizacja oprogramowania

marekzmudzinski 14 Feb 2023 12:07 726 2
  • #1
    marekzmudzinski
    Level 2  
    Witam,
    mam taki problem. TV ma fabrycznie zainstalowaną aplikację Netflix, (której nie można odinstalować ani pobrać nowej). Chciałem przelogować konto na inne dane (wykupiłem dostęp w Multimedia) i tu pojawił się problem. Wyskakuje informacja, że aplikacja na razie jest niedostępna czy chcesz abyśmy powiadomili cię o dostępności, ale pod spodem jest przycisk zaloguj, podaję PRAWIDŁOWE dane i nie mogę zalogować się na żadne konto! Loguję się wyłącznie na jedno urządzenie w tym samym czasie, oba konta logują się na PC a na TV wyskakuje komunikat o błędnym haśle. Samsung zwala winę na Netflixa, Netflix doradził mi wymianę telewizora:) Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Aktualizowałem oprogramowanie TV. Samsung UE40F6320 - Aplikacja Netflix niedostępna, błąd logowania, aktualizacja oprogramowania Samsung UE40F6320 - Aplikacja Netflix niedostępna, błąd logowania, aktualizacja oprogramowania Samsung UE40F6320 - Aplikacja Netflix niedostępna, błąd logowania, aktualizacja oprogramowania Samsung UE40F6320 - Aplikacja Netflix niedostępna, błąd logowania, aktualizacja oprogramowania Samsung UE40F6320 - Aplikacja Netflix niedostępna, błąd logowania, aktualizacja oprogramowania [img-1] [img-2] [img-3]
  • Helpful post
    #2
    streamck
    Level 12  
    Sprawdź w menu telewizora (Wsparcie -> Aktualizacja oprogramowania) jaką masz obecnie wersje oprogramowania w telewizorze.

    Samsung UE40F6320 - Aplikacja Netflix niedostępna, błąd logowania, aktualizacja oprogramowania

    Według informacji ze strony Samsunga, najnowsza wersja oprogramowania dla twojego telewizora to 2127.0 datowana na 2019-12-06, link tutaj: https://www.samsung.com/pl/support/model/UE40F6320AWXZH/#downloads

    Skoro na komputerze/telefonie logowanie działa poprawnie to znaczy, że problemem jest sama aplikacja Netflix na twoim telewizorze. Zapewne zmienili coś w API po stronie Netflixa i aplikacja nie może się połączyć. Najłatwiej byłoby dokupić przystawkę/dongla podłączanego do HDMI np. Xiaomi Mi TV Stick, Amazon Fire TV Stick lub coś podobnego (może to być nawet TV box na Androidzie).

    Kto jest dostawcą twojego internetu? Jeśli to UPC to czasami na problemy z Netflixem pomagało przełączenie na IPv4 po stronie UPC. Skoro telewizor ma Wi-Fi to spróbuj udostępnić internet ze swojego telefonu - stwórz hotspot i połącz z nim swój telewizor. Jeśli na internecie mobilnym będzie ten sam problem to można wykluczyć kwestie dostawcy internetu.

    Ewentualnie jeśli masz dekoder/box od dostawcy telewizji to sprawdź czy jest tam możliwości zainstalowania aplikacji Netflix. Teraz dostawcy często dają dekodery/boxy z systemem Android, więc można zainstalować aplikację. To samo w przypadku konsoli do gier - jeśli posiadasz to też zapewne jest możliwość zainstalowania aplikacji Netflix.
  • #3
    marekzmudzinski
    Level 2  
    Niestety sytuacja bez wyjścia. Okazało się, że po wylogowaniu Netflixa TV zaciągnął aktualizację na którą nie działa zainstalowana wersja Netflixa. Ponieważ jest to aplikacja dedykowana to nie ma możliwości jej odinstalowania. Nie będę już drążył tematu - kupiłem TV Box'a na androidzie.
    Pozdrawiam i dziękuję za próbę pomocy.