Witam.
W moim VW passacie FL 2001 rok 2,0 benzyna w gazie po wymianie przegubów na takie z firmy JPN zaczęły wyskakiwać błędy:
Nieciągłe 18256, 18265, 17978, 18047, 17831, 16726, 16555 i jeden stały 16804. Po kilkugodzinnym postoju, nawet podczas postoju zapalają się kontrolki ABS i ESP oraz czasami silnika. Pewien mechanik powiedział, że po wymianie przegubów na firmę GSP problem może ustanie. W tych przegubach które obecnie mam (JPN) koronka jest minimalnie większa (zresztą w tych z GSP również bo już mierzyłem) i lekko starła czujniki ABS ale nie są zniszczone.
Czy warto znów inwestować w nowe części czy może to być zbieg okoliczności i problem leży gdzie indziej?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam 💪
W moim VW passacie FL 2001 rok 2,0 benzyna w gazie po wymianie przegubów na takie z firmy JPN zaczęły wyskakiwać błędy:
Nieciągłe 18256, 18265, 17978, 18047, 17831, 16726, 16555 i jeden stały 16804. Po kilkugodzinnym postoju, nawet podczas postoju zapalają się kontrolki ABS i ESP oraz czasami silnika. Pewien mechanik powiedział, że po wymianie przegubów na firmę GSP problem może ustanie. W tych przegubach które obecnie mam (JPN) koronka jest minimalnie większa (zresztą w tych z GSP również bo już mierzyłem) i lekko starła czujniki ABS ale nie są zniszczone.
Czy warto znów inwestować w nowe części czy może to być zbieg okoliczności i problem leży gdzie indziej?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam 💪