Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zrobić prostą stronę internetową?? Jaki program??

PIOTREL 20 Nov 2005 18:13 28095 12
    PIOTREL
    Level 26  
    Witam
    Jak w temacie. Poszukuję prostego programu do tworzenia stron internetowych. Jestem w tym zielony ale wiem że są jakieś proste programiki do tego do robienia bodajże w HTMLu. Nie zależy mi na jakimś wydziwianiu. Prosta strona ze zdjęciami i jakimiś opisami. Żadnych bajerów . Proszę o pomoc, ewentualne jakieś wskazówki mile widziane.
    Pozdrawiam
    PIOTREL
    Level 26  
    Witam
    Zrobiłem sobie szablon w programie pajączek. Teraz mam problem jak go wkleić na stronę.?
    R_Przemek
    Level 20  
    A moja rada to www.kurshtml.boo.pl i notatnik.
    Bo HTML to podstawa do wszystkiego...
    moim zdaniem gotowe szablony to bezsens!
    PIOTREL
    Level 26  
    Witam
    Może gotowe szablony to bezsens ale od czegoś trzeba zacząć. Troszkę pobawiłem się Pajączkiem . Wiem jedno na tym nie skończę.
    Pavel81
    Level 17  
    Stronę możesz zrobić sobie w microsoft front page 2000. Program prosty w obsłudze. Jeśli chcesz zrobić ładną grafikę na stronie polecam program photoshop. Robisz grafikę później tniesz ją i zapisujesz jako HTML. No ale tak jak napisałeś jeśli ma to być prosta stronka typu zdjęcia linki itp. to front page 2000. Zerknij na moją stronkę (jeszcze w budowie)
    www.administracja.ovh.org Pozdrawiam.
    prosiak_wej
    Level 38  
    www.gofer46.republika.pl frontpage 2003 i paintshop 8.1. Sa proste i dosyctmocne i to styka. Strona w tym tygodniu bezie aktualizowana,jakby co.

Posted from a mobile
    Olgierd
    Level 15  
    Witaj,

Z przyjemnoscia moge polecic www.nvu.pl
    sam go stosowalem do kilku prostych www oraz do robienia wstawek/szablonow na allegro.

poz
    groovee
    Level 20  
    Gdyby jeszcze strony tworzone we frontpage'u przechodzily walidacje kodu....