Tematów wiele odnośnie tego problemu. Czytałem, mniej więcej wiem w czym problem.
Paliwo cofa się po kilku godzinach postoju między pompką a filtrem i jest problem z rozruchem, odpala tak mniej więcej po drugim kręceniu, oczywiście wyskakuje komunikat "sprawdź wtryski" czy jakoś tak. Po pod pompowaniu pompką ręczną odpala dużo lepiej, ale i tak kręci z 10 sek. Jak już odpali i od razu go zgaszę to drugi raz pali od strzała.
Rozrysowałem schemat połączeń paliwowych. Ktoś założył zaworek zwrotny (pominął podgrzewanie filtra) wiadoma sprawa.
Czy jak wstawię zaworek zwrotny między wyjściem z filtra a zasilaniem pompy, może to rozwiązać problem?
Czy może zamiast zaworka zwrotnego od powrotu do ogrzewania filtra, po prostu go zaślepić a powrót połączyć bezpośrednio do powrotu do baku?
Paliwo cofa się po kilku godzinach postoju między pompką a filtrem i jest problem z rozruchem, odpala tak mniej więcej po drugim kręceniu, oczywiście wyskakuje komunikat "sprawdź wtryski" czy jakoś tak. Po pod pompowaniu pompką ręczną odpala dużo lepiej, ale i tak kręci z 10 sek. Jak już odpali i od razu go zgaszę to drugi raz pali od strzała.
Rozrysowałem schemat połączeń paliwowych. Ktoś założył zaworek zwrotny (pominął podgrzewanie filtra) wiadoma sprawa.

Czy jak wstawię zaworek zwrotny między wyjściem z filtra a zasilaniem pompy, może to rozwiązać problem?
Czy może zamiast zaworka zwrotnego od powrotu do ogrzewania filtra, po prostu go zaślepić a powrót połączyć bezpośrednio do powrotu do baku?