Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Fiat Ducato 2.8Jtd 127KM 2004r.: Problem z kierunkowskazami, szarpaniem i odcinaniem mocy

danielw792 19 Mar 2023 19:10 189 7
  • #1
    danielw792
    Level 3  
    Witam mam problem z Ducato 2.8Jtd 127KM 2004r. Mam problem z moim fiatem gdy wyjeżdżam z domu jak przejadę jakieś 300m delikatnie pod górkę powyżej 2.5tys obrotów zarza mi się kierunkowskazy i gdy włączę w lewo albo w prawo szarpanie samochodem i wyskakuje check i odcina moc a jak go zgasze silnik to już go nie odpalę kręci ale nie odpali ale jak usunę błąd lub wypne kleme minusowa to mogę normalnie go odpalić i jechać i jest ok
    Błąd jaki jest to " REGULATOR CISNIENIA PALIWA " a i miałem takie coś jeszcze że jak godzinę miałem włączony zapłon to po jakimś czasie też zaczęły mi się żarzyć kierunki ale odpaliłem auto i wszystko było ok
    P.s. stało mi sie to w tym momencie jak dostał po garach tak około 3 tys obrotów po tym jakby coś niewiem odpadło pasek się zerwał takie miałem odczucie
    Czy może byś alternator bo mam i miałem słabe ładowanie ?
    P.S. miałem takie coś pierwszy raz jak dałem mu po garach tak około 3tys obrotów i miałem takie odczucie jakby pasek strzelił coś takiego i zaczęło mi wtedy żarzyć kierunki po przejechaniu ok. 1.5km .
    I alternator ma słabe ładowanie
    Czy to może byś alternator za ma słabe
  • #2
    mario88legia
    Level 12  
    Hejka

    Wygląda na to, że problemem może być regulator ciśnienia paliwa, jak wskazuje błąd, który się pojawia. W przypadku, gdy regulator jest uszkodzony, może on wprowadzać zbyt małe lub zbyt duże ciśnienie w układzie paliwowym, co może prowadzić do problemów z kierunkowskazami i szarpaniem samochodu.

    Jednakże, problem z kierunkowskazami wydaje się być dziwnie powiązany z regulator ciśnienia paliwa. Być może jest to efekt uboczny innej usterki. Może to być na przykład problem z systemem elektrycznym lub układem zasilania. Być może warto byłoby dokładnie sprawdzić przewody i styki elektryczne w układzie elektrycznym auta.

    Jeśli problem występuje po około godzinie włączonego zapłonu, może to sugerować problem z akumulatorem lub alternatorem. Warto sprawdzić, czy akumulator jest naładowany i czy alternator działa poprawnie.

    W każdym razie, zaleca się skontaktować się z mechanikiem lub warsztatem samochodowym, aby dokładnie zbadać i naprawić problemy z samochodem.

    Pozdrawiam Mario88
  • #3
    danielw792
    Level 3  
    Właśnie miałem słabe ładowanie aku i miałem to robić bo chciałem przy wymianie rozrządu zrobić alternator i łożysko klimy jutro może spróbuję ściągnąć pasek osprzetu i się przejechać może coś da
  • #4
    stalin2
    Level 16  
    sprawdź okolice paska - pisałeś że strzelił
    sprawdź czy pasek nie uszkodził przewodów , oczyść i poodkręcaj przewody masowe na silniku i w nadwoziu
  • Helpful post
    #5
    diablo23248
    Level 28  
    Masy dokładnie posprawdzaj.
  • #6
    danielw792
    Level 3  
    Mam akurat teraz tak że jak zarza się kierunkowskazy to delikatnie świeca się światła postojowe z przodu jak włączę normalne światła to mi auto gaśnie a pozniej odpalam normalnie a jak nic się nie zarzy to odpalam auto jest ok to jest raz np. na godzinę
  • #7
    diablo23248
    Level 28  
    Oprócz tego co napisałem wcześniej sprawdź skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika (wilgoć, korozja). Teoretycznie światła nijak się mają do silnika, ale brak dobrej masy między akumulatorem, a resztą (silnik, rama) może dawać takie efekty. Połączenia masowe masz na podłużnicach a tam jak wiemy lubi panoszyć się ruda...
  • #8
    danielw792
    Level 3  
    Brak masy na reflektory przednie powodowało takie cuda temat rozwiązany
    Dzięki za pomoc pozdrawiam