Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat pracy rozrusznika szybkoobrotowego 12V zamontowanego w sześciocylindrowym ursusie zetorze.
Prawdopodobnie radzą one sobie dobrze przy czterocylindrowych silnikach ale co w sześciocylindrowych.
Jeśli ktoś ma taki rozrusznik w sześciocylindrowym, to czy dobrze radzi sobie w niskich temperaturach poniżej 0*C.
Oferowane rozruszniki dedykowane do sześciocylindrowych posiadają identyczne parametry jak rozruszniku dedykowane do, np ursusa C-360 czyli moment 55kN 2,7kW lub 3kW przy poborze 160A i 1500obr/min. Ewidentnie ktoś, kto opisuje dany rozrusznik nie zna zależności pomiędzy parametrami bo pozostawia taki sam pobór prądu przy większej mocy. Raczej szukają dobrego chwytu reklamowego żeby sprzedać.
Napewno nie do końca jest to prawidłowe bo porównując rozruszniki szybkoobrotowe dedykowane do sześciocylindrowym ale na 24V mają większe moce powyżej 4 KW lub powyżej 5kW.
Można do tego podejść tak, że rozruszniki 12V są poprostu produkowane w jednej wersji ze względu na nieopłacalność powielania modeli i jakby C-360 otrzymuje rozrusznik z przesadnym zapasem mocy, której nie wykorzystuje.
Z tego co przeglądałem, znalazłem tylko dwie propozycje rozruszników do sześciocylindrowych na 12V.
Prawdopodobnie radzą one sobie dobrze przy czterocylindrowych silnikach ale co w sześciocylindrowych.
Jeśli ktoś ma taki rozrusznik w sześciocylindrowym, to czy dobrze radzi sobie w niskich temperaturach poniżej 0*C.
Oferowane rozruszniki dedykowane do sześciocylindrowych posiadają identyczne parametry jak rozruszniku dedykowane do, np ursusa C-360 czyli moment 55kN 2,7kW lub 3kW przy poborze 160A i 1500obr/min. Ewidentnie ktoś, kto opisuje dany rozrusznik nie zna zależności pomiędzy parametrami bo pozostawia taki sam pobór prądu przy większej mocy. Raczej szukają dobrego chwytu reklamowego żeby sprzedać.
Napewno nie do końca jest to prawidłowe bo porównując rozruszniki szybkoobrotowe dedykowane do sześciocylindrowym ale na 24V mają większe moce powyżej 4 KW lub powyżej 5kW.
Można do tego podejść tak, że rozruszniki 12V są poprostu produkowane w jednej wersji ze względu na nieopłacalność powielania modeli i jakby C-360 otrzymuje rozrusznik z przesadnym zapasem mocy, której nie wykorzystuje.
Z tego co przeglądałem, znalazłem tylko dwie propozycje rozruszników do sześciocylindrowych na 12V.