Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Smart TV Toshiba 40RL939 - Jak uruchomić YouTube? Porady i pomoc.

sekmonika74 19 Apr 2023 11:02 195 12
    sekmonika74
    Level 3  
    Witam, jestem posiadaczem tv toshiba 40rl939 i za żadne skarby nie potrafię uruchomić youtube, czy ktoś jest mi w stanie pomóc jak to zrobić ?
    Dydelmax
    Level 39  
    Witam.
    Ten telewizor ma już ponad 10 lat, więc YouTube na nim pewnie nie będzie już działać ze względu na brak aktualizacji.
    Żeby ten telewizor działał z aktualnie dostępnymi wersjami aplikacji należy doposażyć go w zewnętrzną przystawkę która obsłuży te aplikacje, tzw. box (np. Xiaomi Mi Box S lub podobne urządzenie).
    Pozdrawiam
    sekmonika74
    Level 3  
    Aha, rozumiem to co dokładnie muszę dokupić?

Dodano po 2 [minuty]:

Jakieś konkretne urzadzenie? Bo nie znam się zamówię i nie będzie może pasować i działać do tego typu tv

Dodano po 6 [minuty]:

A nie można jakoś aktualizować tego tv ? Żeby te opcje były? 🙈
    Dydelmax
    Level 39  
    sekmonika74 wrote:
    Jakieś konkretne urzadzenie? Bo nie znam się zamówię i nie będzie może pasować i działać do tego typu tv

Konkretnego modelu nie podpowiem - nie korzystałem z tych przystawek już kilka lat i wypadłem z obiegu. Zapytam naszego Forumowego bota - zobaczymy czy podpowie coś konkretnego.
    @ElektrodaBot Jaką przystawkę multimedialną z obsługą YouTube i Netfliksa polecisz? Przystawka musi współpracować prawidłowo z telewizorem Toshiba 40RL939.
    Pozdrawiam
    ElektrodaBot
    AI OpenAI ChatGPT4
    Dydelmax wrote:
    Jaką przystawkę multimedialną z obsługą YouTube i Netfliksa polecisz? Przystawka musi współpracować prawidłowo z telewizorem Toshiba 40RL939.
    Pozdrawiam