Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterowanie pneumatycznym centralnym zamkiem (Mercedes 190)

B.B 23 Lis 2005 09:46 4828 8
  • #1 23 Lis 2005 09:46
    B.B
    Poziom 9  

    Zabieram się do podłączenia sterowania centralnym zamkiem z pilota alrmu.Słyszałem od kilku osób że do pneumatyka potrzebny jest dodatkowo jakiś układ,czy to prawda? Jeśli ktoś ma schemat jak to podłączyć to proszę o pomoc.

  • Pomocny post
    #2 23 Lis 2005 10:10
    sivex
    Poziom 27  

    O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie.
    Musisz go przeciac i wstawic modul.
    Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek.
    jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls.

    Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka.

    pozdr.

    Dolaczam rysunek.
    Prosze nie komentowac wysilku artystycznego :)

  • #3 23 Lis 2005 10:30
    tarnowski
    Poziom 22  

    W MB sterowanie polega na zmianie biegunowości zasilania pompki ( wytwarza ona wtedy pod,lub nadciśnienie i odpowiednio zamyka lub otwiera zamek)


    PozD

  • #4 23 Lis 2005 10:33
    albino
    Poziom 24  

    j.w. na przemian podawane jest na ten przewod "+12V"i"-12V" ja to zrobilem na dwoch przekaznikach.

  • #5 23 Lis 2005 11:04
    B.B
    Poziom 9  

    Dzięki powoli zaczynam łapać o co chodzi.

  • #6 23 Lis 2005 13:19
    sivex
    Poziom 27  

    Jezeli zastosujesz sie do tego schematu to nie utracisz sterowania z zamka w drzwiach.

    Cytat:
    W MB sterowanie polega na zmianie biegunowości zasilania pompki ( wytwarza ona wtedy pod,lub nadciśnienie i odpowiednio zamyka lub otwiera zamek)


    Tak odbywa sie praca pompki cent. zamka w kazdym aucie :)
    Roznia sie tylko sposoby sterowania modulem, ktory napedza silnik pompki.


    pozdr.

  • #7 24 Maj 2015 14:18
    mbs_1
    Poziom 2  

    albino napisał:
    j.w. na przemian podawane jest na ten przewod "+12V"i"-12V" ja to zrobilem na dwoch przekaznikach.

    Jeszcz gdyby któryś z twierdzących o podawaniu -12V powiedział skąd ów minus się bierze, było by fajnie....;)
    Nie ma w MB -12V, jest jedynie masa i +12V. Na przewodzie niebieskim pojawia się albo +12v albo masa. W stanie spoczynku, bez podanego napięcia przewód niebieski jest jednym końcem połączony z pompką, a drugi pozostaje wolny w oczekiwaniu na podanie napięcia, a właściwie potencjału, który może być odczytany jako sygnał. Oczekiwanym potencjałem jest albo 0V, czyli masa albo +12V - z pewnością jednak nie jest to -12V, gdyż takie napięcie zwyczajnie nie występuje w MB, gdyż minus akumulatora jest połączony z masą pojazdu.

  • #9 25 Maj 2015 00:27
    TechLOG
    Poziom 18  

    Na szybko skan starej karteczki-ściągi na ten temat:

    Sterowanie pneumatycznym centralnym zamkiem (Mercedes 190)

    Przewód w jaki się wpinasz trzeba przeciąć.
    Czas zadziałania przekażników powinien wynosić 3 sekundy, jak będzie krótki to nie zamkną się wszystkie drzwi w aucie.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME