Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DT GAS SYSTEM generowanie klucza

bigozz 13 Kwi 2008 18:30 39632 42
  • #31 13 Kwi 2008 18:30
    felis2
    Poziom 11  

    Witam

    kris_an napisał:
    po przejechaniu juz ponad 100tys km na tej instalce doszedlam do wniosku ze wina problemow wszelkich nie lezy tylko po stronie instalacji. wazny jest tez stan naszego silnika.

    Jasne, że ważny jest stan silnika. Tylko, że na benzynie nie mam z nim problemów. Nie gaśnie podczas jazdy, ani na biegu jałowym. A gdy przełączam na gaz to pojawiają się różne problemy. Jeżeli więc instalacja jest aż tak czuła by wychwytywać dużo więcej niż benzyna, to chyba warto wybrać inną.
    W przeciwnym wypadku można ciągle coś wymieniać. A to świece, a to filtry, a to przewody itd. Tylko wtedy zaczyna tracić sens używanie instalacji gazowej. Bo jak będę co 10-15 tyś dokładał filtry, świece, przewody i kto wie co jeszcze to się okaże, że taniej mi wyjdzie jazda na benzynie.
    Dodam, że mój znajomy ma inną instalację i nie dokłada w kółko nowych części, a przejechał już 500 tyś.
    Ponadto jeśli firma DT GAS wykonuje naprawę za 580 zł, a potem mówi że winne jest auto, to czuję się oszukany bo ten wydatek był niepotrzebny.
    Pozdrawiam

  • #32 09 Cze 2008 18:55
    marcin62
    Poziom 1  

    witam, a czy ktoś może polecić dobry warsztat do dtgas w Warszawie. W sumie instalację mam od 2lat przejechane na niej około 32kkm i wszystko działa rewelacyjnie lecz boję się podjechać do jakiegoś partacza na przegląd żeby wszystko zniszczył. Same filtry chcę wymienić i tyle, ale dobrze żeby mieli pojęcie o DTgas.

  • #33 19 Cze 2008 08:04
    nielbark
    Poziom 2  

    magik332 napisał:
    DT GAS basic i DT GAS SYSTEM

    Czy ktoś zna hasło do programu Basic 500S

    Dodano po 1 [minuty]:

    mietekxxx napisał:
    Witam,
    szukam programu GAS TECH 600S, jeśli ktoś taki posiada będę bardzo wdzięczny za przesłanie go na maila mradka(małpa)gazeta.pl, albo zamieszczenie na forum. pozdrawiam


    Czy znacie hasło do tego programu

  • #34 04 Lip 2008 13:22
    sliders8484
    Poziom 9  

    Niestety hasło zna tylko osoba montujaca gaz.Ponieważ ona ustala hasło pierwotne.
    Jest możliwość awaryjna, czyt. niżej.

    W przypadku, kiedy użytkownik zapomni swojego hasła do systemu możliwe jest
    wygenerowanie jednorazowego hasła awaryjnego.
    W tym celu należy:
    1. W oknie „Wprowadź hasło ECU” należy wybrać zakładkę „Zapomniałem hasła”,
    2. Nacisnąć klawisz Generuj klucz,
    3. Program wygeneruje kod awaryjny, który należy zapamiętać,
    4. W biurze obsługi klienta lub na stronie internetowej producenta, na podstawie
    wygenerowanego kodu, można otrzymać jednorazowe hasło awaryjne,
    5. Otrzymane hasło awaryjne pozwala na awaryjne wejście do systemu.

    Dodano po 14 [minuty]:

    Tutaj link do najnowszego programu gas tech jaki udało mi się znaleźć w sieci, oraz firmware 1.40.02
    http://rapidshare.com/files/91995799/DTGas_Software.rar

    Opecnie jest nowszy firmware 1.50 ale niestety nie posiadam, jeśli ktoś by miał to proszę o zamieszczenie.

    Dziwne jest że sam producent nie chcę udostępnić właścicielowi owej instalacji wszelakich danych, a u innych można pobrać ze strony. Nawet sam osobiście byłem w Lubline u producenta i duuuuupa!

  • #35 18 Lip 2008 23:04
    sylwek1980
    Poziom 13  

    Kupiłem autko z instalką DT gastech500. U mnie w Bydgoszczy nie ma serwisu DTgas. Zaden gazownik nie chce sie podjąc regulacji, bo nie znają tej instalki lub nie mają czasu na inne rzeczy niz to co robią. Udało mi się ściągnąć instrukcję producenta wraz z opisem programu do sekwencji. Bede szukać sam począwszy od sprawdzenia poprawnego montażu, skończywszy na próbie kalibracji.
    Poszukuję narazie program GT500S v2.4. Mam v2.6. i nie wiem czy mi się połączy z v2.4. napewno się łączy bo jeden gazownik już sie polączył. Szukam tez rozpiski pinów kabla pod rs232.

    Jakby ktoś mógł podać linka, będę wdzięczny!

  • #36 21 Lip 2008 15:28
    sylwek1980
    Poziom 13  

    W sklad mojej instalcki wchodzą:
    - Sterownik GT604S,
    - parownik Tomsetto alaska AT09
    - Wtryskliwacze Valtek 3ohm.

    Mam problem z obrotami biegu jałowego. Czasami jak schodzi z obrotów to gaśnie. Po podlączeniu się wyszło że ciśnienie gazu jest 1,8bar. Parownik ustawiony do minimum i niżej nie da się zejść. Program nie chce przejść autokalibracji na biegu jałowym (przy przełączeniu na gaz dławi się i gaśnie).
    Dogrzebałem sie do dokumentacji producenta tej instalacji gazowej. Na schemacie dla instalacji GT600S pokazano, że czujnik cisnienia po winien być podłączony :
    - Pressure - do szyny wtryskiwaczy
    - vacuum - so atmosfery (czyli w powietrzu).
    Ten ostatni był u mnie połączony poprzez trójnik do podcisnienia z kolektora dolotowego i do reduktora a w programie ustawiony do atmosfery ( taki sposób połączenia przedstawiono na schemacie instalacji GT500S). Jak odepnę ten przewodzik to obroty na chwilę jakby sie stabilizują ale wtedy jest dziura pomiędzy reduktorem a kolektorem. Jak to ma być i czy reduktor potrzebuje podciśnienia?
    Drugie pytanko to jakie powinny być dysze wtryskiwaczy (średnica)? Producent pisze, że w silnikach o pojemności do 1500 - 2,5mm. W programie mam ustawione 1,5mm.
    Czy podejrzewać uszkodzenie parownika??

  • #37 25 Lip 2008 18:57
    InterMan
    Poziom 13  

    A ja mam pytanie z innej beczki, czy ktos posiada albo wie jak pozyskać wygenerowane hasło? Jest możliwość resetu hasła bez wpisywania czegokolwiek? ECU to 500s

  • #38 28 Lip 2008 23:23
    Gustin
    Poziom 10  

    Witam, mam pytanko
    Ten soft który umieścił sliders8484 jest w wersji 1.40.02, ale nie jest tam napisane do jakiego on ECU się nadaje. Program do kalibracji też nie ma tego napisanego. Czy oni to jakoś zunifikowali ? Będę mógł załadować ten 1.40.02 do mojego ECU - 604S ?

    Dzięki i pozdrawiam

    Ps:
    @sylwek1980:
    Vacuum to nie atmosfera, tylko próżnia. U mnie ta rurka podpięta jest do kolektora dolotowego - czyli do próżni :).

  • #39 29 Lip 2008 18:26
    sliders8484
    Poziom 9  

    Gustin,
    myślę że się powinien nadawać do 500 600 i 700.Na moim ECU z jednej strony jest naklejka 500s na drugiej 600s, a w papierach 700s. ECU to tak jaki komp.Trzeba go załadować odpowiednim programem i ma działać, a każda kolejna wersja firmware jest poprostu poprawiona i wzbogacona o dodatkowe funkcje. Pozatym jak odwiedziłem biuro to panowie powiedzieli że nie ma między ECU różnicy.Jak pobrałeś paczkę z linku powyżej i obejżałeś wszystkie pliki to powinieneś widzieć tam dokument tekstowy z historię poszczególnych wersji firmware.

    InterMan,
    nie wiem czy da się całkiem uniknąć tego hasła. A jak już to musiał by tego dokonać ktoś od pisania programów.Sam już zakupiłem kabelek i nie mam dostępu, jutro będę dzwonił w tej sprawie do dt gasu.Narazie to poprawiłem instalację po pseudogazowniku.


    sylwek1980,
    mi też nasunęło się pytanie o co chodzi z tym podciśnieniem?Ja mam 700S i mam do atmosfery, ale zamierzam to zmienić.Myślę że cały dt gas się uczy na błędach ale vaccum do atmo.????
    Jeśli chodzi o dysze to z tabel innych producentów instalacji wynika że np. do 1800ccm 2,5mm, a oni podają 3mm. Zeby to Ci działało to napewno musisz w programie ustawić taką średnicę jaką aktualnie posiadasz w samochodzie.Najlepiej sam sprawdź.


    Ogulnie to więcej nie założę tego badziewia. Jak już się dostanę do programu to się podzielę wrażeniami.Pozdro!

  • #40 31 Lip 2008 11:14
    sliders8484
    Poziom 9  

    no i już mogę sam regulować ECU. muszę jeszcze zmienić vaccum do kolektora. Dziwne jest tylko to , że producent w instrukcji proponuje do 1,8 3mm dysze i takie mam wkręcone w kolektor, ale przy wyloce z wtryskiwacza jest niecałe 2 mm średnica. W programie znowu ne da się ustawić średnicy większej jak 2,1mm. Co o tym myśleć? Jedno z drugim się nie wiąże.

    Nie polecam nikomu tej instalki!!!! Teraz żałuję że nie popatrzyłem w necie co jest dostępne na rynku, wybrałbym staga 300, bynajmniej na ich stronie wszystko jest dostępne.

  • #41 01 Sie 2008 20:56
    Gustin
    Poziom 10  

    Ja też żałuję że wybrałem to badziewie. Skusiłem się tym że to polska firma, wiele oddziałów, nie będzie problemów z serwisem... ale człowiek głupi. Ja również na szczęście dobrałem się do ECU i mogę ustawiać. Może wreszcie dojdę do rozwiązań wszystkich niedociągnięć trapiących instalkę.

    Ps. sliders8484: ten soft do konfiguracji co zapodałeś działa OK z moim ECU :) Masz może jeszcze jakąś nowszą wersję czy jedziesz na tej ?

  • #42 03 Sie 2008 20:49
    orog
    Poziom 2  

    do sylwek 1980
    nie podajesz jaki silnik, samochód
    ciśnienie za wysokie,moze krecisz w zła strone ,ustaw ok 1-1,2 bar,to dobry reduktor
    dysze dobierasz w zaleznosci od pojemnosci,zacznij od mniejszych
    najlepiej jak kalibracja wyjdzie ok 1,w dól dysze za duże w góre za małe
    program ma dosć szerokie warunki kalibracji ,co moze przekładać sie na prace nie tak jak np stag lub diego ze informuje o niewłaściwych dyszach
    wersji programów było wiele ,jedne lepsze inne gorsze ,nowy nie znaczy lepszy
    inna sprawa to firmware,a było tego wiele, zalezy co masz wgrane,czasami musiałem cofać sie do starych wersji szczególnie jesli chodzi o wtrysk inny niż sekwencja
    może masz wtryski gazowe niesprawne,niestety program nie oferuje testowania wtryskiwaczy a jedynie ich wyłączanie
    ogólnie troche trza włozyć serca w regulacje ale kazde jakie robiłem jeżdzi bez większych problemów
    a tak ogólnie to każdą instalke mozne spieprzyć ale to chyba ogólnie wiadomo
    pozdr

  • #43 07 Sie 2008 21:36
    sliders8484
    Poziom 9  

    Kolego Gustin, ja mam wersję 1.50, ale niestety tylko wgraną do ECU przez mojego pseudogazownika ( już mu podziękowałem za jego usługi i sam naprawiam), tak więc nie pomogę.Zadzwoń do dt gasu może Ci udostępnią (tylko w to wątpię). Sprzedają ludziom gówno i żadnego dostępu do informacji!

    Myślę że jeśli ten sofcik działa to może nic nie zmieniaj.

    Zauważyłem na swoim autku że jak podłączyłem map sensor do kolektora , a nie do atmosfery to auto jest słabsze, a reduktor wyje jak głupi. Wniosek moim zdaniem jest taki że ten komputer wogóle nie mierzy MAP. MAP wynosi 0.2 do kolektora i do atmosfery. Dziwne?Moim zdaniem tylko mierzy ciśnienie i tylko po to że jak spadnie poniżej normy to przełącza na benzynę.

    Po drugie to ciśnienie mam na biegu jałowym na 1,5 a jak wkręcam go na wyższe obroty to spada.Powinno być odwrotnie, gdyż jest większe podciśnienie i membranę w reduktorze powinno zassać, co za tym idzie zwiększyć ciśnienie.

    A tak po za tym kalibrowałeś już auto podczas jazdy? Ja jeszcze nie ale mam zamiar.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Do Gustin. Dopiero zaczaiłem że jesteś z Lublina. Najlepiej podjedź do siedziby dt gasu w Lublinie i wyduś z nich nowszą wersję.Jak ich się osobiście przyciśnie to może coś z tego będzie. Pozdro!

  Szukaj w 5mln produktów