Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samsung ck5051x -wejscie antenowe,nie wylacza sie z pilota

26 Lis 2005 15:39 1215 6
  • Poziom 10  
    witam.
    mam problem z tym wlasnie telewizorem.przy wyciaganiu wtyczki antenowej z niego kabel wyszedl razem z tym co siedzi w tv.po rozebraniu okazalo sie ze nie da rady juz tego spowrotem zamontowac.i moje pytanie do was.czy ktos wie co to za element,gdzie takie cos dostane(wystarczy mi nazwa a szukaniem sie sam zajme).a drugi problem to to ze ten tv nie chce sie wylaczyc z pilota.robi sie czarny ekran a po chwili znow normalnie dziala tylko bez glosu.jedyny sposob na wylaczenie to przez wyciagniecie wtyczki z gniazdka badz przyciskiem na tv.nie wylacza sie tez przez wylaczanie czasowe.jesli ktos moze mi pomoc bede bardzo wdzieczny.dzieki z gory.pozdrawiam
  • Poziom 36  
    To co wyrwales to gniazdo antenowe .Chodzi o glowice,mozna kupic ok.20-30 pln. Nie chce sie wylaczac z plota,masz prawdopodobnie uszkodzony przekaznik elektroniczny jesli jest tam cos takiego.Trzeba zaczac od przetwornicy.Napiecia kond.elekt.itd.Powodzenia.
  • Poziom 43  
    Nie ma potrzeby wymiany całej głowicy. Wystarczy kupić za 2-5PLN kominek antenowy i dobrze grzejąca lutownica. Co do braku wyłaczania to przejrzę schemat i za kilkanaście minut dopiszę.
  • Poziom 40  
    Jeżeli nie trzymasz pierwszy raz lutownicy w reku to naprawisz starą na 100%, jeśli lutujesz a efekt jest nieco lepszy od lutowania pogrzebaczem to zostaw ta czynność innym. Na urwany komin jeszcze nigdy głowicy nie wymieniłem, zawsze można skutecznie naprawić.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Co do braku wyłączania pilotem to nie wiem czy to na Twoje siły. Ale..
    Sprawdź czy na pin41 procesora zmienia się stan potencjału.
    Przy grającym TV powinien być niski <1V. Po wyłaczeniu pilotem pownien być wysoki >4V.
  • Poziom 10  
    posprawdzam wszystko ,dzieki za pomoc ..co do lutowania to jak narazie mam za soba wzmacniacze audio,zwrotnice i takie tam prostsze uklady wiec powinienem sobie poradzic.jeszcze raz wielkie dzieki

    a czy schemat tego tv ktos by mogl mi przeslac ewentualnie tutaj go wkleic?z gory dzieki