Witam wszystkich elektrodziaży, jestem początkującym modelarzem-hobbystą. Podjąłem się budowy spalinowego samochodu RC. Rama jak i cała koncepcja pojazdu została oparta na podstawie filmu twórcy youtube'bowego (Creative Channel) link do materiału: https://youtu.be/oglXQ19_6Xc . Jednak postanowiłem lekko zmodernizować budowę. Mianowicie stwierdziłem dla lepszego wykorzystania mocy silnika aby cała tylnia oś była napędzana, silnik w moim projekcie jest uboższy o rozrusznik elektryczne(braki w budżecie)jest on odpalany tradycyjnym szarpakiem. Dodatkowo w końcowej fazie chcę zabudować pojazd karoserią na wzór samochodzików spalinowych RC nisko pojemnościowych. Posiadam już niemal wszystkie komponenty zostało jedynie zamontować Serwo od gazu oraz zbudować i zainstalować gaszak. I tu pojawia się moja prośba o pomoc do was. Potrzebuję pomocy co do podłączenia wszystkich serw do baterii i odbiornika.
W projekcie zastosowałem:
- sterowanie, aparatura fly Sky FS-GT3C
-odbiornik-FS-GR3E
- gaz oraz gaszak-serwo TowerPro SG-5010
- układ kierowniczy-serwo Austarhobby Ax8601
- bateria-Pakiet LiPo GENS Soaring 7,4V 2200mah
W przyszłości planowałem dodanie układu hamulcowego, i jeżeli będzie taka możliwość, wstawienie rozrusznika elektrycznego ale to na późniejszy etap. Poniżej wstawiam zdjęcia z procesu budowy, ostatnie zdjęcie przedstawia aktualny stan projektu. Proszę o podpowiedź jakie komponenty są potrzebne typu rezystory lub diody i jak to spiąć, z góry dziękuję za zainteresowanie moim projektem za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny.
Materiały bazowe
Spawanie ramy
Koła
Układ skrętny
Tylna oś
Montaż Osi i osłony
Silnik
Układ kierowniczy
Wydech
Zbiornik paliwa
Aparatura, Bateria, Odbiornik
Regulacja gaźnikiem
Stan aktualny

W projekcie zastosowałem:
- sterowanie, aparatura fly Sky FS-GT3C
-odbiornik-FS-GR3E
- gaz oraz gaszak-serwo TowerPro SG-5010
- układ kierowniczy-serwo Austarhobby Ax8601
- bateria-Pakiet LiPo GENS Soaring 7,4V 2200mah