Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

GOLF II 1.3 gaźnik pierburg 2e

kielonek 26 Nov 2005 19:15 16296 15
  • #1
    kielonek
    Level 2  
    Mam taki problem z moim golfem minowicie:
    w pewnym momenci (w zasadzie nie ma reguły ale ostatnio dzieje sie to coraz czesciej nawet juz po przejechaniu 100m!) silnik gasnie - tak jakby nie dostawal paliwa badz nie bylo iskry, a po zgasnieci nie mozna go odpalicz kluczykiem (dopiero po pewnym czasie ok 1 godz) - czy ktos moglby mi doradzic co moze byc przyczyna tego przyczyna. Przed zgasnieciem silnik sie nie dlawi tylko w pewnym momencie poprostu gasnie, jest wyposazony w instalacje gazowa (ale golfik gasnie i na gazie i na benzynie)

    Z gory dzieki za kazda pomoc
  • #2
    bosma
    Level 12  
    jak zgaśnie to sprawdz czy jest iskra
  • #3
    KingKong
    Level 25  
    Sprawdź czy przyczyną takiego stanu rzeczy nie jest czasem moduł zapłonu. Pewnie się przegrzewa i dlatego po ostygnięciu zapala. Zapodaję mały schemacik, który może pomóc w rozwiązaniu problemu.
  • #4
    mariomad
    Level 12  
    jeżeli niema iskry to może byc moduł lub czujnik hala w aparacie zapłonowym ja stawiam na czujnik hala
  • #5
    Mariusz_80
    Level 11  
    Nie zaszkodzi sprawdzic kopolke zaplonu, u mnie jak dostala wilgoci od srodka to moglem pomazyc aby pracowal rowno, tez czesto gasl bez ostrzezenia
  • #6
    Remik71
    Level 24  
    Mioałem taki przypadek, podstawiłem cewkę, moduł zapłonu-nic nie pomogło. Wymieniłem czujnik halla i auto jeździ ok już 5 lat.
  • #7
    theversus
    Level 2  
    Tylko uwaga przy wymianie czujnika halla + i - , zle podlaczenie i czujnik do kubła. Tez mam 1.3 pelny wtrysk, ile Ci palił benzyny a ile teraz gazu?
  • #8
    Remik71
    Level 24  
    W trasie, przy płynnej jeździe powiedzmy około 100km/h, spalał 5,5 benzyny.
    Potem jak miał gaz to 8 litrów LPG. Generalnie bardzo wdzięczne auto. Jak go kupiłem to na liczniku było 77 tys.km, wg książki 177 tys. bo licznik nie miał cyferki od setek. Dziś właściciel ma przeszło 350 tys. Kolega jeździł codziennie do pracy 95 km przez wiele lat. Nawet teraz nie ma nadmiernego zużycia oleju.
    Pozdr.
  • #9
    mhteg
    Level 15  
    MIalem taki problem w vv polo z silnikiem 1.3 na digifancie.Tez zgasl i jak wrocilem po niego z linka to odpalil,pare dni poznije znow zgasl wtedy wymienilem cewke halla i kabel do modulu.ale nie pomogla,dopiero wymiana modulu zadzialala.U siebie zalozylem z seata ibizy 1.2 i wszystko gralo.
  • #10
    lolek_2
    Level 11  
    Brat ma takie sam samochod i mial dokladnie takie same objawy. Okazalo sie ze walniety byl czujnik hala. Po wymianie jest wszystko ok.
  • #11
    MrUkAs
    Level 2  
    Mam golfa II 1.3 gaznik (oznaczenie silnika MH). U mnie mam taki problem. Auto gasnie sobie jak mu sie podoba. Najczesciej podczas wilgoci, gdy jest wilgotno, badz pada deszcz. Odpale ponownie i ponownie moge jechac, za jakis czas ponownie gasnie. Co to moze byc?
  • #12
    greg293
    Level 2  
    Witam a ja mam problem mianowicie przygasania na wolnych obrotach mam golfa II 1.3 pełny wtrysk na wolnych obrotach jak stoi to lekko przygasa ale nie gaśnie i nie wiem co to jest filter powietrza jest nowy odpala dobrze tylko jak jade i chce przyspieszyc to jaky go cos dusiło

    Dodano po 1 [minuty]:

    aha dodam jeszcze ze kopólka i palec był tez wymieniony
  • #13
    lukeros
    Level 10  
    Witam mam taki sam problem z glfem 1.3 na wielo punkcie 91r. Tez gasnie kiedy mu sie podoba po ostygnieciu odpala normalnie. Co mam zrobic?
  • #14
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    czujnik w aparacie uszkodzony
  • #15
    mike_pi
    Level 13  
    greg293 wrote:
    Witam a ja mam problem mianowicie przygasania na wolnych obrotach mam golfa II 1.3 pełny wtrysk na wolnych obrotach jak stoi to lekko przygasa ale nie gaśnie i nie wiem co to jest filter powietrza jest nowy odpala dobrze tylko jak jade i chce przyspieszyc to jaky go cos dusiło

    Dodano po 1 [minuty]:

    aha dodam jeszcze ze kopólka i palec był tez wymieniony


    kolego podkrec sobie obroty biegu jalowego. pomaga :D
  • #16
    greg293
    Level 2  
    Już sie uporałem z tym problemem był to czujnik halla kupiłem sam czujnik ale dałem go wymienic dla hu...ego majstra wiec spartaczył robote źle poskładal mi aparat wiec kasy nie dostał a samochów powędrował do innego mechanika cały dzien szukał przyczyny ponieważ wogole go po poprzednim mechaniku nie moiżna było odpalic tak jakby rozrząd był przestawiony okazało sie ze aparat był źle złozony kupiłem drugi aparat taki sam był od polo 1.3 i do dziś chodzi bez zażutu obroty sa stabilne i nie gaśnie i to by było na tyle pozdro..