Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

piec dwufunkcyjny Termet Duo dla mnie problem

29 Lis 2005 18:14 6550 7
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie, jestem zupełnym laikiem w sprawach o które pytam, pytam więc fachowców z góry przepraszam, ale to od Was oczekuje podpowiedzi.Mam w/w piecyk od nowości (ok 8 lat) i jak dotąd nie zawodził, w tym sezonie zaczął. Do tej pory wystarczało czyszczenie elektrody jonizacyjnej, bądź jej wymiana i wszystko hulało, niestety tym razem to za mało. Objaw wygląda tak jak zwykle czyli po odpaleniu płomień pali sie przez ok 5-10 sek. i gaśnie, lub wogóle nie odpala się. Wyczyściłem wymiennik ciepła, wymieniłem elektrodę ( nawet 2) na nowe i nic. Dziś był gość z serwisu (pożal sie Boże) wymienił dysze na większe, zaślepił 4 palniki, skasował 60 dych i jest to samo. Zauważyłem że elektrozawór b. słabo trzyma przy puknięciu w okolice sterownika rozłącza się i powoduje kolejną zwykle nie udaną próbę odpalenia.
    PS. Mam prośbę o łopatologiczne podejście do tematu. Aha ów fachman wraca w czwartek więc może z Waszą pomocą coś mu podpowiem. Z góry dzięki:cry:
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Zaślepianie dysz to kryminal. Proponuje zmienic fachowca. Nie wiem w co pukasz ale czasami jest tam cos takiego jak elektromagnes i on moze juz nie trzymac. Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Cały dramat polega na tym że gość jest serwisantem (wg. mojej wiedzy jedynym w Zielonej Górze) Termetu i niebardzo jest z czego wybierać. No cóż dzięki za zainteresowanie aadamuss pozdrawiam. aha a jak spr. elektromagnes, być może to rzeczywiście to?
    PS. Rozumiem że palnik nalezy doprowadzić do stanu sprzed wizyty pseudofachury?
  • Poziom 12