Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Obrotomierz

30 Lis 2005 20:43 1735 4
  • Poziom 19  
    Witam.
    Wymieniłem tablicę z samochodzikiem na obrotomierz w ford escort 1,6 r92. Escorcik posiadał kabelek od obrotomierza który kończył się pod maską wtyczką. Jak się okazało to powinien tu być filtr obrotomierza. filtr takowy zrobiłem według jednego z postów na stronie i obrotomierz zaczą działać - jednak z małym problemem. Po uruchomieniu zimnego silnika obroty wskazywane są prawidłowo. Po przejechaniu kilku kilometrów po porządnym nagrzaniu się obroty na obrotomierzu to przedział 1000 - 1500. Słychać silnik na wysokich obrotach jednak wskazania to w/w. Analizując schemat to wyjście 10 modułu sterowania EDIS jest połączone z cewką zapłonową i filtrem obrotomierza, u mnie jednak wyjście 10 jest połączane ze wspomnianą wtyczką (czyli teraz z filtrem) i odrazu z obrotomierzem. W czym jeszcze kombinować?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 19  
    Po podłączeniu bez filtra (zwora na wtyczce) obrotomierz miał drgawki, wkazóka skakała. Po zamontowaniu R 22k i C220n na masę wskazania są płynne jednak po nagrzaniu za małe. Do czego byłaby ta wtyczka, jest ona oryginalna.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 19  
    Tam nie było żadnej zwory tylko jak zrobiłem zworę to obrotomierz zaczoł reagować z drgawkami. Wtyczka koloru czarnego.