Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem. Światła mijania a światła długie

01 Gru 2005 00:22 5793 13
  • Poziom 10  
    Nie znam się na elektryce. Co może być walnięte w układzie elektrycznym, gdy jadąc na światłach mijania załączy się światła długie i po ich wyłączeniu świecą tylko postojowe bo mijania już się nie zapalą. Wtedy trzeba jechać dalej na postojowych lub długich. Problem znika sam po np dwóch tygodniach jak to było ostatnio...

Narazie radzę sobie tak, że wogóle nie właczam długich ale zdarzyło się że przy zmianie kierunków uruchomiły się długie i byłem już zmuszony wracać już na nich.

Do tej pory kupiłem nowy przełącznik/włącznik świateł mijania, długich ale problem pozostał czyli to nie to.

Jaka może być przyczyna?

Przeszukałem tematy i takiego problemu nie znalazłem
  • Relpol przekaźniki
  • Spec od samochodów
    Może to jest 126?

Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Nie ale też mam takie skojarzenia. Problem z tymi światłami mam od września a dzisiaj mi wyskoczyło to co napisałem w innym poście. Dopóki miałem jedną awarię nie pisałem ale jak już mam dwie to odrazu debiut na forum i dwa topiki.

Pomóżcie, bo ja to głównie mechanik, wszystko w szkole co z Elektro było związane to dla mnie był koszmar
  • Pomocny post
    Spec od samochodów
    Wyglada to na przełącznik pod kierownicą - jeżeli światła drogowe świecą (ale nie na blindzie).

Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    wujeksamozło napisał:
    Nie znam się na elektryce. Co może być walnięte w układzie elektrycznym, gdy jadąc na światłach mijania załączy się światła długie i po ich wyłączeniu świecą tylko postojowe bo mijania już się nie zapalą. Wtedy trzeba jechać dalej na postojowych lub długich. Problem znika sam po np dwóch tygodniach jak to było ostatnio...