Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hyundai ImageQuest L72D Digital - dziwna sprawa

01 Gru 2005 22:35 1643 8
  • Poziom 10  
    Mam problem, jak odpalę jakiś program to widzę cienie ikonek pulpitu i tła (na tle okna uruchomionego programu), jakby przebijały, tylko, że jak usunę ikony albo przesunę w inne miejsce to i tak cienie są w tym samym miejscu co poprzednio, jakby w tym miejscu coś z pikselami nie tak.
    Mam wrażenie jakby długo pozostawione w tym samym miejscu ikony i tapeta pulpitu o ostrych konturach pozostawiły swój "ślad". Co to może być? Monitor do kitu?
  • Poziom 17  
    Witam!
    Mam podobny problem podłużne cienie napisów lub ikonek do końca ekranu.
    U mnie to chyba coś z kartą graficzną bo na starej karcie było oki.
    sprawdz czy jak windows startuje to ekran jest dobry ,lub uruchom awaryjnie.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 13  
    wygląda to na trwale zapisany obraz na ekranie
    jezeli ktoś używa stale tego samego programu
    np do fakturowania czy nortona
    to po czasie może być widoczny gabaryt , ramki tego właśnie programu
    tego efektu nie da się usunąć bez wymiany kineskopu
    pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Mam wrażenie że to tak właśnie jest jak mówisz haszyd. Ale czego to wina - dziadowskiego monitora? Czy wszystkie LCD tak mają?
  • Spec od monitorów
    L72D jest monitorem który nie "wyszedł" jeszcze z gwarancji.
    Proponuję oddać do serwisu. Masz uszkodzoną matrycę.
    Tylko dokładnie opisz usterkę, aby nie przeoczyli takiego "szczegółu".
  • Poziom 10  
    Oddał do serwisu ten monitor właściciel sklepu, w którym go kupiłem. W opisie usterki napisał "brak odświeżania", po trzech tygodniach przysłali go z powrotem a w karcie naprawy napisali "wymiana inwertera". Problem w tym, że nadal jest to samo, kontury jak zostawały tak zostają.
    Chyba będę dalej reklamował.
  • Pomocny post
    Spec od monitorów
    Znam serwis HYUNDAIa i dlatego napisałem o dokładnym opisie uszkodzenia.
    Dodatkowo ta usterka najczęściej nie jest widoczna na białym czy czarnym kolorze. Najlepiej ją widać na "typowym" kolorze pulpitu - odcieniu zielonego.
    Bardzo łatwo to uszkodzenie przeoczyć, zwłaszcza gdy występuje po pewnym czasie pracy.
    Otrzymując informację "brak odświeżania" myślisz sobie, że to klient ma kiepskie odświeżanie szarych komórek. Dlatego wybacz im tą fuszerkę.
    Wymienili inwerter ponieważ ten moduł jest bardzo awaryjny i potrafi przy tym pracować prawidłowo nawet przez kilka tygodni.
    Zadzwoń pod nr (022)7355430, zgłoś reklamację. Przyślą kuriera do Twojego domu i w ten sam sposób odeślą monitor po naprawie. Tak będzie szybciej, pośrednik to zawsze kilka dni opóźnienia.
  • Poziom 10  
    piękne dzięki za poradę, przed chwilą zgłosiłem reklamację, pani przyjęła (poradziła, żebym dokładnie opisał usterkę na papierze i dołączył do monitora), jutro przyjeżdża kurier. Jak monitor wróci dam cynk co i jak.
  • Poziom 10  
    Dzięki piękne! Faktycznie w serwisie zmienili matrycę i monitorek jak ta lala:D