Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z odpalaniem po nocy VW LUPO 1.4 TDI AMF 99r

03 Gru 2005 01:19 3614 2
  • Poziom 13  
    Witam


    A problem mam taki, że w VW LUPO 1.4 TDI AMF 99r 150 000 km ma najechane. I teraz najważniejsza dla mnie kwestia. Jezeli samochod postoi >12h bez odpalania to przy probie odpalenie ma miejsce taka sytuacja:
    1. przekrecam kluczyk podgrewaja sie swieczki odplalam auto.
    2. samochod odpala na dotyk chodzi z 2 sekundy i gasnie
    3. powtarzam manewr i ciezko odpala po ok 10 sekundach krecenia i chodzi idealnie

    Znam sie troche na dislach tyle ze na tych starszych, moim skromnym zdaniem jest to typowy objaw zapowietrzenia silnika, tzn po pierwszym odpaleniu silnika, silnik spala reszte paliwa i gasnie. Przy powtornym kreceniu silnika pompka musi zapodac mu paliwa uklad sie odpowietrza i silnik odpala i chodzi super. Ponadto po zgasnieciu silnika wyczuwam paliwo na obudowie pompy paliwa i podcisnienia znajdujacej sie na boku z prawej strony silnika. Sadze ze prawdopodobien am jest jakas nieszczelnosc luz tez jakis zawor ktory byc moze nie dziala jak trzeba. Byc moze ktos juz to rozkrecal i wie mniej wiecej co tam siedzi ?

    Tak mi sie wydaje ale bardzo bym prosil specjalistow ktorzy na pewno tu sa o wypowiedzenie sie w tej kwesti. Na pewno znacie dobrze ten silniczek. Ja nie moge znalezc zadnej pozadnej dokumentacji techniecznej do niego.

    Silnika przy postojach <8h pali super na dotyk.

    Z gory bardzo dziekuje za pomoc
    Pozdr OLIWA
  • Poziom 10  
    Nie jestem specjalist.a ale na chłopski rozum to zawór zwrotny nie trzyma.
  • Poziom 13  
    u mnie problemem byla uszczelka wystepujaca w pompie podcisnienia, dokladniej mowiac uszczelka wewnetrzna ktora nie wystepuje jako osobna czesc, zostalo to przeze mnie uszczelnione specjalnym silikonem co roziwazalo problem :)
    Pozdr OLIWA