Witam. Znacie jakieś stabilizatory napięcia godne polecenia? Podłączony ma być telewizor.
Nie znam się na tym i nie wiem, czy warto kupować tanie stabilizatory za około 150-300 zł. Wolę uniknąć wyrzucania pieniędzy w błoto.
Będę wdzięczny za rady.
Czy wolisz polską wersję strony elektroda?
Nie, dziękuję Przekieruj mnie tamYami66 napisał:Telewizor gaśnie na kilka sekund, gdy podłączy się np. żelazko do gniazdka do obwodu pod tym samym bezpiecznikiem. Doradziłem teściowej, aby wezwała elektryka, który wykona pomiary i sprawdzi połączenia w gniazdkach i puszkach.
Instalacja jest stara na aluminium.
Stabilizator ma zapobiec ewentualnej usterce telewizora zanim elektryk upora się z problemem sieci.
Yami66 napisał:Jak z każdą rzeczą - zawsze omija się ofertę cenową z dolnej półki i wybiera coś na chociaż średnim poziomie. Stabilizator napięcia jest raczej niszowym produktem i nie znajdziesz za wiele opinii.Chciałbym jednak wiedzieć czy tanie stabilizatory zdają egzamin, czy raczej w razie gdybym miał coś kupować to zainwestować trochę więcej.
balonika3 napisał:Yami66 napisał:Jak z każdą rzeczą - zawsze omija się ofertę cenową z dolnej półki i wybiera coś na chociaż średnim poziomie. Stabilizator napięcia jest raczej niszowym produktem i nie znajdziesz za wiele opinii.Chciałbym jednak wiedzieć czy tanie stabilizatory zdają egzamin, czy raczej w razie gdybym miał coś kupować to zainwestować trochę więcej.
Ale przede wszystkim naprawa tej instalacji i nie chodzi tu tylko o telewizor, ale o bezpieczeństwo.
balonika3 napisał:Ktoś_tam napisał:Odpowiadałem na pytanie autora, które zacytowałem.I w czym taki stabilizator pomoże? Umiesz wytłumaczyć?
Yami66 napisał:
Jeżeli w sieci będzie spadek napięcia to pomoże, jeżeli zanik to nie. Napisałem, że wezwany zostanie elektryk. Skoro otwarty został temat o stabilizatorze, to jednak chciałem, aby zawierał jakieś informacje o tym urządzeniu. Nie trzeba się od razu denerwować.
Pozdrawiam