logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie stabilizatory napięcia do TV są polecane? Cena 150-300 zł.

Yami66 13 Mar 2024 10:22 2430 20
REKLAMA
  • #1 21002319
    Yami66
    Poziom 5  
    Ocena: 2

Witam. Znacie jakieś stabilizatory napięcia godne polecenia? Podłączony ma być telewizor.
    Nie znam się na tym i nie wiem, czy warto kupować tanie stabilizatory za około 150-300 zł. Wolę uniknąć wyrzucania pieniędzy w błoto.
    Będę wdzięczny za rady.
  • REKLAMA
  • #2 21002342
    tomtim123
    Poziom 37  
    Ocena: 757
    Jaki jest powód, że chcesz taki stabilizator zastosować?
    Co jest nie tak z napięciem w sieci?
  • REKLAMA
  • #3 21002347
    Yami66
    Poziom 5  
    Telewizor gaśnie na kilka sekund, gdy podłączy się np. żelazko do gniazdka do obwodu pod tym samym bezpiecznikiem. Doradziłem teściowej, aby wezwała elektryka, który wykona pomiary i sprawdzi połączenia w gniazdkach i puszkach.
    Instalacja jest stara na aluminium.
    Stabilizator ma zapobiec ewentualnej usterce telewizora zanim elektryk upora się z problemem sieci.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 21002360
    kazikszach
    Poziom 39  
    Ocena: 1098
    Yami66 napisał:
    Telewizor gaśnie na kilka sekund, gdy podłączy się np. żelazko do gniazdka do obwodu pod tym samym bezpiecznikiem. Doradziłem teściowej, aby wezwała elektryka, który wykona pomiary i sprawdzi połączenia w gniazdkach i puszkach.
    Instalacja jest stara na aluminium.
    Stabilizator ma zapobiec ewentualnej usterce telewizora zanim elektryk upora się z problemem sieci.

To musi być zanik napięcia i tylko elektryk tu pomoże i to jedyna opcja.
    Zakup stabilizatora to wyrzucenie pieniędzy, większość telewizorów działa w bardzo szerokim zakresie napięcia zasilania.
  • Pomocny post
    #5 21002362
    tomtim123
    Poziom 37  
    Ocena: 757