Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z video

06 Gru 2005 12:29 591 2
  • Poziom 10  
    Witam mam problem mianowicie mam telewizor ktory nie posiada pilota i chcac przelaczac kanaly musze do niego podchodzic. niedawno wymyslilem ze moge pod telewizor podlaczyc video z pilotem ktore ma tuner w sobie i z video przelaczac kanaly i tak zrobilem. podlaczylem vidoe do telewizora przez kabel antenowy poniewaz moj telewizor nie posiada zlacze euro. wszystko dziala jedakze mam problem bo sygnal ktory wchodzi do video z anteny sumuje sie z sygnalem ktory video przekazuje do telewizora i strojenie w vidoe nic nie daje poniewaz caly czas na ekranie jest obraz z anteny. video przekazuje sygnal do telewizora na kanale +- 38 ale regulacja modulatorem w video nic nie daje poniewaz sygnal z anteny to sygnal z sieci kablowej a tam jest kanal obok kanalu ustawiony i regulujac modulatorem w vidoe nakladaja sie programy sisiadujace z programami na kanale 38. mam wiec prosbe moze ktos wie jak zbudowac filtr pasmowo zaporowy na kanal 38 (nie wiem jaka to jest czestotliwosc jakie tam sa napiecia i prady) ktory zamontowal bym pomiedzy antena a telewizorem zeby sygnal z kanalu 38 nie sumowal mi sie z sygnalem wchodzacym do telewizora z video.

    Prosze o pomoc !!!!!!!!!!

    Pozdrawiam !!!
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    To się robi odwrotnie: najpierw (przy wyłączonym do stby magnetowidzie) kręcisz strojeniem w telewizorze aby znależć szum- przerwę między stacjami bez sygnału i na pewno między 32 a 40 kanałem się znajdzie taka. A potem śrubeczką w modulatorze magnetowidu dojeżdżasz do tej częstotliwości.
  • Poziom 10  
    udalo sie magnetowid smiga podlaczony pod telewizor jak zly :)

    porady maryann'a bardzo sie przydaly dzieki :)

    temat uwazam za zamkniety.

    Pozdrawiam