Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TV Telefunken PalColor P560CV - dziwny problem z dzwiękiem.

tamarynka 06 Dec 2005 22:29 996 3
    tamarynka
    Level 2  
    Witam wszystkich,

Mam troche dziwny problem z telewizorem (dla mnie dziwny, bo nie znam się zabardzo na elektronice). Otóż mam telewizor firmy Telefunken, model P560C i gdy go włączam obraz jest normalny, a dzwięku nie ma wogóle, tylko jest szum - tak jest gdy antena jest podłączona bezpośrednio do telewizora, ALE, gdy antene podłącze do wideo i później drugim przewodem do tv, to gdy przełączam programy przez wideo to jest wszystko okej (nie ma szumu - jest normalny dzwięk) i można oglądać, ale gdy zmieniam programy telewizorem to jest szum.

Kiedyś dawno jak się to wszystko zaczęło, to było tak, że gdy przełączałem programy na telewizorze (a nie na wideo), to szumiało powiedzmy przez minute i dzwięk wskakiwał, później za jakiś czas szumiało juz z 10 minut, po czym dzwięk wskakiwał i tak cały czas się to wydłużało, aż doszło do nawet godziny i dzwięk wskoczyl. Później już nie chciało mi się czekać i oglądałem tv przez to wideo. Teraz bym pewnie musiał cały dzień czekać, aż dzwięk wskoczy. Co może być przyczyną, że tak się dzieje?

Pytam ponieważ, mam bardzo stare to wideo i obraz nie jest najlepszej jakości, lepiej jest normalnie oglądać, tylko tam zaś nie ma dzwięku (szum). Szukałem na tym forum podobnego przypadku, ale znalazłem tylko informacje, o tym, że dzwięku w telewizorach tej firmy wogole nie bylo, że trzeba wymienić jakąs płytke, żeby był język polski itp.

Jeżeli coś ktoś by mógł mi pomóc to bardzo prosze.
    Pozdrawiam serdecznie
    rroman
    Level 29  
    Witam !