Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra II przednie drzwi kolory kabli

11 Gru 2005 20:55 2091 4
  • Poziom 10  
    Witam

    Moze ktos to przerabiał i jest w temacie chodzi mi o kolory kabli w przednich drzwiach astry II prosze o podanie jaki kolor do czego przychodzi.

    pozdrawiam poldi
  • spec od auto-elektro
    napisz jeszcze jakie masz wyposażenie bo w skrajnym przypadku żadnego nie ma
  • Poziom 10  
    tak sie składa ze elektryka jest połozna cała ale wyposazenia niema zadnego wszystko konczy sie na wtyczkach (kostki) ja chce podłaczyc centralny ale nie moge dojsc co do czego z tyłem sobie poradziłem z przodem nie
    dodam ze centralny Mera Błonie
  • Poziom 24  
    Hmmm .. central mera błonie to chyba domontowujesz ???? ... Jeśli chodzi o kolory kabli ( mam nadzieje że piszesz o oryginalnej instalacji ) to nie wiem w czym masz problem .. Jeśli tam i tak nie było centralnego to wykorzystaj z tej wolnej instalacji tylko to co jest Ci potrzebne .. Przeważnie instalacja z przednich drzwi kończy sie w progach blisko przelotek ... A oryginalny sterownik centrala w dwójce jest na prawym przednim słupku więc zobacz może do tego miejsca masz instalację ... Ew opisz konkretnie o co Ci chodzi .... Pozdrawiam MikeC ..
  • Poziom 10  
    ok dałem rade wg schematu z książki