Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

poduszka Renault 19 ( sensor )

15 Gru 2005 09:00 1714 6
  • Poziom 12  
    witam,
    mam pytanie odnośnie poduszki powietrznej w R19, problem jest taki ze wystrzelila oryginalna. Mam zamiar kupic druga, pytanie brzmi czy mozna ja podpiąc pod stary sterwonik? jesli ktos ma sprawna , to prosba czy moze sprawdzic jakie napiecie jest na kablu podlaczanym do poduszki (pomaranczowy). Prosze o odpowiedz osoby, ktore cos wiedza. W R19 sterownik jest tylko w kierownicy, ma swoje zasilanie i nie jest zintegrowany z niczym w aucie ( odchodzi razem z kierownica bez zadnych kabli). Dzieki za odp.
    Pozdr. wszystkich,
    _kruger_
  • Poziom 36  
    Trzeba zregenerowac sterownik bo jak strzelił zapisalo sie w sterowniku bum ... na kabelkach jest jakies kilka mV jak podepniesz żarówke nie powinna swiecic napewno w przy kolizji pojawia sie tam 12v i detonuje zapalnik ....poza tym nie zgasnie kontrolka airbagu nawet ze sprawna poduszka zachowaj ostroznosc bo to solidnie strzela ...wszystko co robisz rób bez akumulatora !!!
  • Poziom 12  
    witam, o taką odpowiedź mi chodziło, napięcie pojawia się w takiej wielkości jak piszesz, masz może pojęcie czy da się zregenerować ten sterownik samemu?

    Dodano po 1 [godziny] 13 [minuty]:

    temat uważam za zakończony
  • Poziom 13  
    przy odrobinie wiedzy i czasu ,na luzie kasuje sie wystrzał przy pomocy prostego programatora
  • Poziom 26  
    tak,ale w 19 wyposazanej posprzedaznie i w fabryce w poduchy (koniec produkcji) byl sensor montowany w kierownicy,pod poducha. raz widzialem takie cos na oczy i obstawiam raczej,ze jest to nierozbieralne raczej. ale moge sie mylic.
  • Poziom 12  
    to jest rozbieralne, w srodku sa jakies uklady i ala walec z opisem sensor 1
  • Poziom 12  
    caly uklad nie programuje się w żaden sposób po podłączeniu dobrej poduszki dioda nie mruga, napięcia są prawidłowe, wszystko działa jak należy ( nie ma układów flash na płytce ). Kosztowało to trochę nerwów , zwłaszcza przy podpinaniu poduszki, ale opłaciło się. Mam nadzieję ,że komuś się przyda.
    pozdro.
    _kruger_