Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Subwoofer STX GDN22/120/8SC

Black_Ghost 15 Gru 2005 13:59 5198 8
  • Witam

    Jest to moja kolejna, a zarazem pierwsza przemyślana konstrukcja, poprzednie były po prostu do *upy :). Miało być tanio i nienajgorzej... Odnośnie fotek są z telefonu, trochę kiepska jakość...

    GŁOŚNIK

    Nie ma co się rozpisywać po prostu STX GDN 22/120/8SC padło na niego ze względu na śmieszną cenę i pozytywne opinie na forum no i parametry też nie są najgorsze :)


    OBUDOWA

    Obudowa wykonana z płyty „OSB” o grubości 18mm, klejona Vikolem i skręcana wkrętami do płyt gipsowo-kartonowych. Wymiary zewnętrzne: W. 45cm Sz. 29cm G. 33cm, objętość wewnętrzna ok. 28 l obudowa posiada jedno wzmocnienie, na tylnej ściance osadzone są klocki rozpraszające. Górna i boczne ścianki wyłożone gąbką o grubości 2cm w celu wytłumienia obudowy. Obudowa jest w całości pokryta szpachlą do drewna i oklejona okleiną drewnopodobną (szczerze mówiąc wolałbym fornir no ale…)

    WZMACNIACZ

    Chwilowo sub jest napędzany wzmacniaczem „Diora WS504B” mam już wykonany w 30% wzmacniacz „HOLTONA” lecz praca na razie stoi w miejscu z powodu braku kasy… . Oczywiście przed wzmacniaczem jest filtr dolnoprzepustowy.


    WRAŻENIA

    I tu pojawia sie problem... poniewarz nie bardzo potrafię to opisać... :D hmm, brzmienie tego suba jak dla mnie jest wystarczające... bas jest miękki nie ciągnie sie i nie dudni, potrafi poruszyć ścianą... chyba tyle :)




    Subwoofer STX GDN22/120/8SC Subwoofer STX GDN22/120/8SC Subwoofer STX GDN22/120/8SC Subwoofer STX GDN22/120/8SC Subwoofer STX GDN22/120/8SC Subwoofer STX GDN22/120/8SC


    Fajne!
  • #2 15 Gru 2005 14:24
    bb
    Poziom 20  

    Robra robota, ale dalbym br na srodku jednak.
    pozdr

  • #3 15 Gru 2005 20:54
    luke666
    Poziom 33  

    Subwoofer ładnie wykonany. Nieważne, że jest to kolejny sub na tym przewodniku, od czegoś w końcu trzeba zacząć. To dobrze, że postanowiłeś jako wytłumienie użyć tych klocków. Niestety, w subwooferze za dużo nie dadzą, ponieważ nie ma tam warunków do powstania fali stojącej. Tak czy inaczej, łatwiejsze jest pochylenie tylnej ścianki. Na początku myślełem, że ów klocki to kawałki gąbki, robiące za wytłumienie suba. Zamiast "litej" gąbki, lepiej jest wstawić kawałki gąbek w kształcie graniastosłupa o trójkątnej podstawie, lub czworościan foremnego. Klocki te, lepiej rozpraszają fale akustyczną, jednak warto je stosować w kolumnach, gdzie mamy doczynienia ze znacznie wyższymi częstotliwościami.

  • #4 15 Gru 2005 21:46
    Tomasz Anikin
    Poziom 11  

    Witaj jaki rozmiar tunelu Br (średnica i długość)
    JAk na okleinke niezle sie prezentuje

  • #5 15 Gru 2005 21:52
    bb
    Poziom 20  

    Wlasnie a propos okleiny, to chetnie sie dowiem jak oklejales bo mnie to czeka, byc moze jutro albo w sobote ale jakos nie mam pomyslu..
    pozdr

  • #6 16 Gru 2005 16:46
    Black_Ghost
    Poziom 10  

    Średnica br 75mm, długosc 34cm. Co do okleiny to oklejałem pierwszy raz... i nawet mi sie udało... :) jednym kawałkiem okleiłem przód,góre.tył i dół na końcu boki. Jakos poszło...

  • #7 16 Gru 2005 17:44
    luke666
    Poziom 33  

    Widze, że nikt "nie zjechał" Twojej konstrukcji, ze względu na brak fornirowego wykończenia (a tak jest w niektórych tematach). Okleine położyłeś bardzo ładnie. Szpachlowałeś obudowę?

  • #8 16 Gru 2005 18:46
    Black_Ghost
    Poziom 10  

    przy płycie OSB i okleinie szpachla jest wymogiem, wiec szpachlowałem co zreszą jest umieszczone w opisie :P

  • #9 17 Gru 2005 14:26
    bb
    Poziom 20  

    Ale robiles zakladki czy obcinales rowno zyletka to co wystawalo?
    Luke666 nie kazdego stac na fornir i nie kazdy na umiejetnosci do jego polozenia.
    pozdr

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME