Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Filament
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak i od czego zacząć składanie zestawu 2.1 ?

Damian_ghul 15 Gru 2005 23:53 1035 6
  • #1 15 Gru 2005 23:53
    Damian_ghul
    Poziom 11  

Kurcze czytam i czytam ale nie moge sie doczytac tego co mnie konkretnie interesuje i co jest dla mnie w pełni zrozumiale:)) Otuż jestem początkujący zatem prosił bym o szczegułowe wytłumaczenia:P Chciał bym złożyć sobie zestaw 2.1 o nie za dużej mocy podkreślam już na początku że w pierwszej kolejności mam zamiar złożyć kolumny a dopiero pozniej dokupic do tego wzmacniacz. Ale mam problem nie wiem jak się za to zabrać.....? Prosił bym o szczegułowe wyjasnienie jak złożyc obudowy i jakie głośniki wybrac na co zwracać uwage co kupić bardzo bym prosił rownież o podanie stron z aukcjami na allegro gdzie moge kupic jakieś dobre głosniki bo na tym rownież nie znam sie zbyt dobrze. Na wszystkie glośniki i inne tego typu rzeczy (bez obudowy bo mam wojka stolarza wiec bede mial material za darmo) mam zamiar wydać ok. 200zł wiem ze to nie duzo ale podkreslam ze bedzie to moja pierwsza konstrukcja z gory dziekuje za wasza pomoc i cierpliwosc.

0 6
  • Filament
  • #2 16 Gru 2005 09:13
    misieniek
    Poziom 14  

Witam

Wnisokując z twojego zapytania to chesz zrobić dwie kolumienki i subwoofef do tego, najpierw zastanów jak chcesz wykonać głośniki czy to mają być trójdzrożne czy dwudrożne, ja teraz jestem w fazie budowy duwdrożnych kolumn opartych na Teslach, sądze że bedzie to dla Ciebie optymalne rowiązanie, bo sekcje niskotonową uzupełnisz o subwoofer
    A co do budowy kolumn odwiedź dział DIY na elektrodzie, tam jest mnóstwo rozwiązań, użuj też google, czytaj tematy na forum.
    Sciągnij sobie program do symulacji WinISD.

moge Ci polecić takie strony z budową kolumn:
    www.diyaudio.pl
    www.kolumny.prv.pl

jeżeli szukasz głośników to wejdź: