Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford mondeo 1.8 1994 imobilajzer

16 Gru 2005 16:05 4343 10
  • Poziom 23  
    Witam mam pytanie czy ktos ma pojecie jak moge odlaczycw moim samochodzie imobilajze najlepiej zeby calkowicie go wylaczyc pilot który mam nielaczy mi zbyt dobrze niekiedy mam problemy z odpaleniem
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 12  
    Znajdź centralke alarmu i zrób mostek na dwóch kablach z zapłonu .
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 25  
    Jeśli to jest immo to mój przedmówca pisze głupoty. żeby odłączyć całkowicie immo trzeba troche pomieszać w elektronice.
  • Poziom 18  
    Bardzo mało napisałeś na temat tego auta,ale jesli to jest ta wersja o której myślę ,odkręć osłonę boczną tunelu przed lewarkiem.Tam bedzię twoja skrzynka przykręcona dośc sprytnie do podłogi(więc trochę się pomęczysz przy demontażu).Popraw luty przekażników i po sprawie.Powodzenia
  • Poziom 23  
    Witam chodzi mi o calkowite wylaczenie imobilajzera moze ktos juz to zrobil w swoim samochodzie i w którym miejscu jest imobilajzer sterownik jego
  • Poziom 21  
    Zacznijmy od tego immo z pilotem, i teraz czy fabryczne.
  • Poziom 23  
    Jest z orginalnym pilotem forda
  • Poziom 18  
    To raczej immo fabryczne - jego kod jest zapisany w komputerze sterujacym i wylaczenie tego to zmiana softu. A jesli mowisz ze raz lapie a raz nie to jesli to fabryczny immo to sprawdz czytnik przy stacyjce - konkretnie styki przy nim lub gdzies dalej w elektryce lub przelutuj jeszcze taz ten czytnik - juz mialem cos takiego i samo wypiecie i wpiecie zlaczki juz pomoglo ale dla pewnosci podgialem styki i przelutowalem czytnik i jest ok.
  • Poziom 23  
    Witam czyli niema innej mozliwosci wylaczenia go jak serwis forda
  • Poziom 25  
    MASZ. Dobry zakład z elektroniką samochodową i wgranie do sterownika silnika softu bez immo ew. service
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    jeśli to immo fabryczne na pilota to wywala się je w godzinę (z czego 40 min. zajmuje odkręcenie tego diabelstwa . sterownik siedzi jak wspomniano na tunelu przed dźwignią zmiany biegów , trzeba wyjąć cacko rozkręcić i na płytce namierzyć tranzystor sterujący przekaźnikami obudowa tranzystora bodajże TO220 ,kropla cyny na kolektor i emiter załatwia sprawę . można to całkiem wyciąć ale nigdy mi się nie chciało namierzać przewodów (wszystkie w jednym kolorze)
    immobilajzer zintegrowany z PCM pojawił się w fordach w 95 roku i jest oparty na transponderach a nie na pilotach