Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kadet-zapalanie

17 Dec 2005 19:12 1695 17
  • Level 10  
    Witam serdecznie.
    Kadet 1,3 benzyna,88,,gaznik
    Problem pojawia sie jak jest zimno lub wilgotno.Odpala na trzy,rzadziej na dwa gary.Jak się nagrzeje jest OK,chciaz ostatnio coraz dluzej to trwa.Z elektryki wymienione wszystko,przewody,swiece,kopułka,palec,cewka,a ostatnio rowniez modul.Zawsze jest to gar pierwszy patrzac od strony aparatu.Jak wykrece swiace to widac wyraznie,ze jest zalana,jest mokra,jakby nie dawala iskry,ale jak sprawdzam na sucho to iskra jest.Zapłon sprawdzany.Mialem juz mnostwo mechanikow i...NIC.Ostatni mowil,że prawopodobnie jest za wysoki stan paliwa w gazniku,ale czy ja wiem.Mial może ktoś podobny problem?
    Z góry serdeczne dzięki i pozdrawiam !:D
  • Level 15  
    Witam.
    Podobną przypadłość miałem w golfie.
    Uszkodzony był mechanizm ssania (atomat)
    i dość duży luz na tulejkach aparatu zapłonowego.
    Po naprawie gaznika i wymianie aparatu przeszły mu kaprysy.
  • Level 10  
    Niestety problem polega na tym,że mam ręczne ssanie;(.Ale powiem szczerze,że myślę o wymianie aparatu zapłonowego-tylko,że to znowu kasa,a gwarancji zadnej;(
    Ale bardzo dzięki za odzew:)
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Ustaw dokładnie zapłon - według instrukcji :D
  • Level 10  
    Dzięki zaradę.Co znaczy wg instrukcji?;)Posiadam tylko książkę "Sam naprawiam samochód";)Mądrzy juz ustawiali;(Może coś więcej?:(
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    W książce Opel Kadett z serii AUTO jest opis na stronie 88
  • Level 10  
    Zadam banalne pytanie:mozna tutaj gdzieś znaleźć tą książkę?
    Dzięki:)
  • Level 10  
    Dzięki serdeczne:)
    Może jeszcze ktoś coś napisze z własnego doświadczenia;)
    Będę szukał w literaturze:)
  • Level 20  
    poeprawdzaj wszystko włacznie z poziomem paliwa w gaźniku. W książce powinno być opisane jak to sie robi, dla mnie mechanika nie widzącego tego gaznika trudno bedzie wytłumaczyć co po kolei rokrecić :D Sprawdz również czy w oleju nie ma benzyny, to swiadczy o przelewaniu gaźnika. Pozdrawiam



    Mariusz:. :D
  • Level 10  
    Dzieki za podpowiedź.
    Pozdrowionka:D
  • Level 14  
    Witam.
    Miałem podobny przypadek z oplem, podczas rozruchu zimnego silnika szrpał, przebierał. Objaw typowy jak na przebicie, ale okazało się że minimalnie przepuszczała uszczelka pod głowicą. Po wymianie palił dobrze.
    Pozdrawiam.
  • Level 10  
    Cały pic polega na tym,że uszczelke miałem wymienianą około dwa lata wstecz.A objaw ten miałemi przed wymiana i po wymianie.
    Pzdr
  • Level 14  
    Witam. Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności ciśnienie w cylindrach bo to wygląda na jakąś wadę w cylindrze bo w gaźniku paliwo jest równo rozprowadzane do wszystkich cylindrów i nie ma możliwości regulacji dawki paliwa do poszczególnych cylindrów. A z tą mokrą świecą to może być olej> Pozdrawiam.
  • Level 17  
    Witam ! Jeżeli masz ręczne ssanie spróbuj przy odpaleniu minimalnie cofnąć linkę ssania . Może być uszkodzony korektor ssania ( czarna puszka podciśnienia ) odpowiedzialny za wstępne uchylenie przesłony ssania żeby nie zalewał paliwem . Jeżeli po nagrzaniu masz wrażenie , że na ten cylinder też słabo pali może być nieszczelne między kolektore ssącym a głowicą ( dość częsty przypadek ). Spotkałem też poluzowane złącze podciśnienia do serwa ( ciągnie blisko 4 cylindra ) .Pozdrawiam
  • Level 10  
    Ciśnienie jest OK.Już niedokładnie pamietam,ale chyba ok.3 atm,w każdym razie "doktor" mówił,że jest OK.Olej na swieca tylko jak jest zimno albo wilgotno?Juz nawet probowale odpalac tak,że na poczatku bez ssania kilka razy krecilem,a dopiero potem z ssaniem.I nic:(
    A jak mozna sprawdzić nieszczelnosc miedzy kolektorem a głowicą,a gdzie tego złacza do serwa?
    Pzdr
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    knyppo wrote:
    Ciśnienie jest OK.Już niedokładnie pamietam,ale chyba ok.3 atm,w każdym razie "doktor" mówił,że jest OK.
    Nie rozśmieszaj mnie... :D:D:D
    Najlepiej podjedż gdzieś i zmierz ciśnienie w cylindrach.
  • Level 11  
    Przy gaźniku jest śruba którą reguluje sie otwarcie przepustnicy przy włanczaniu ssania ustaw ją tak żeby bardziej otwierała przepustnicę