logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Altera 10M08SAE144C8G – Quartus nie wykrywa, błąd 210009, jak dodać obsługę?

sokot 07 Lip 2025 17:22 207 0
REKLAMA
  • #1 21599879
    sokot
    Poziom 5  
    Ocena: 8
    Witam,

Mam problem z zaprogramowaniem mikrokontrolera Altera 10M08SAE144C8G
    Zbudowałem na nim kartridge z tego projektu:
    https://github.com/robinhedwards/UltimateCart

Wiem że nalezy użyć programu Quartus (jest to nawet opisane na Githubie strony autora) oraz USB Blastera. Nie mam doświadczenia w pracy z Quartusem a wydaje mi się że program ten nie obsługuje tego kontrolera.
    Przy próbie wykrycia go dostaje screen że urządzenie nieznane (patrz załącznik) oraz przy próbie dołączenia pliku (.pof) do zaprogramowania jest taki oto komunikat:
    Error (210009): Device 10M08SAE144 is not supported

Altera 10M08SAE144C8G – Quartus nie wykrywa, błąd 210009, jak dodać obsługę?

Wydaje mi się że nalezy dograć być może jakąś bibliotekę obsługującą ten typ altery ale trochę błądze w poszukiwaniach tego.

Prosiłbym o poradę.
    Pozdrawiam

Dodano po 3 [godziny] 47 [minuty]:

Udało mi się zaprogramować tą altere dla Ultimate Carta. TO co u mnie zadziałało to wesja Quartus 17 (chyba pierwsza z 2017 roku) Jest to olbrzymia instalka pobiera sięponad 26 Gb. Ma bardzo dużą ilość obłsugiwanych układów w tym Max10. Ta wersja działa spokojnie z Win10. Mozna to pobrać z tego miejsca:

https://www.intel.com/content/www/us/en/softw...design-software-version-17-0-for-windows.html

Pakiet zawierający ten układ nazywa się Max10-17.0.0.595.gdz. Pakiet instaluje się razem z główną instalacją.