Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak zrobić odcięcie zapłonu

22 Gru 2005 17:13 7250 10
  • Poziom 10  

    moja siostra kupiła niedawno kadetta nie ma w nim ani alarmu ani centralnego zamka zero zabezpieczeń a mieszka w nieciekawej dzielnicy. Myślalem żeby zrobić jej odcięcie zapłonu robiąc najprostrzym i najtańszym sposobem jakiś ukryty przełącznik. Najpościej byłoby to zrobić na połaczeniu cewka stacyjka tylko że nie wiem na ktorym kablu to zrobić wolę nie robić tego na farta bo jeszcze coś popsuje. Za pomoc serdecznie dziękuje.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 15  
    Odetnij pompe paliwową. Który kabel? Łatwo znaleźć z tyłu w bagażniku pod wykładziną jest pompa bedą pewnie 3 kabelki jeden od pływaka który informuje o stanie paliwa w baku a dwa pozostałe zasilanie pompy paliwowej, na którymś z nich pojawi się 12 V po przekręceniu stacyjki. Wtedy jak juz znajdziesz kolor kabelka cofniesz sę do skrzynki bezpiecznikowej i tam gdzieś kabelek znajdziesz. Lub szukaj po bezpiecznikach wyciągaj i sprawdzaj czy na któryms nie odpali. Albo najlepiej weź polecenie szukaj i znajdź schemat instalacji elektrycznej do twojego samochodu i tam bedzie zaznaczona pompa i kolor kabelka bedzie opisany.
    Powodzenia.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 10  
    no nie wiem czy to dobry pomysł samochód jest zgazowany wystarczy przełączyc na gaz i odpali a jakby coś pokombinować z odcięciem zapłonu? Jakby już ktoś próbował go ukraść to taki bajer utrudniłby mu to kręciłby rozrusznikiem i nic najwyżej bateria by padła ja dalej myśle żeby to zrobić na połączeniu cewka - stacyjka. np w maluchu odpinasz od cewki czarny kabelek i możesz kręcić i kręcić i nic nie ma możliwości by odpalił i coś takiego tylko z przełacznikiem chcę zrobić w kadecie
  • Poziom 12  
    witam podaj dokładnie jaki to silnik bo przy róznych silikach są rózne kolory ewentualnie zdejmij gume z cewki i zobacz jaki to kabel i przetnij go za skrzynką bezpiecznikową.Jesli chcesz odciąc rozrusznik to napewno przewód czerwono czarny 2.5mm
  • Poziom 15  
    A aaaaaaaaaaaa nie wiedziałem ze samochód ma gaz. To proponuje odciąć zapłon faktycznie ze stacyjki. Nie odcinaj kabla zasilającego stacyjke tylko kabel z którego po przekręceniu bedzie 12v na rozruch. Prawdopodobnie czerwony z czarnym paskiem. Najlepiej odetnij gdzieś dalej nie koło stacyjki tylko w takim miejscu gdzie trudno bedzie dotrzeć.
  • Poziom 10  
    rafio21 napisał:
    witam podaj dokładnie jaki to silnik bo przy róznych silikach są rózne kolory ewentualnie zdejmij gume z cewki i zobacz jaki to kabel i przetnij go za skrzynką bezpiecznikową.Jesli chcesz odciąc rozrusznik to napewno przewód czerwono czarny 2.5mm

    silnik 1.4 na jednopunkcie
  • Poziom 15  
    kontrakton na kabelku od czujnika polozenia walu korbowego ' który odcina przeplyw sygnalu ,czyli nie ma impulsow na ecu = nie ma iskry na swiecach ;)
  • Poziom 10  
    chrobot napisał:
    kontrakton na kabelku od czujnika polozenia walu korbowego ' który odcina przeplyw sygnalu ,czyli nie ma impulsow na ecu = nie ma iskry na swiecach ;)

    dobra wiem co to jest kontrakton ale gdzie znaleźć ten kabelek od tego czujnika:?:
  • Poziom 19  
    A czy tam przypadkiem nie jest hallotron w aparacie zapłonowym?
  • Poziom 10  
    Mariusz Z. napisał:
    A czy tam przypadkiem nie jest hallotron w aparacie zapłonowym?

    a jak jest ten hallotron to mogę mieć problemy z odcięciem?
  • Poziom 19  
    Nie. Możesz nawet spróbować zrobić odcięcie na przewodzie zasilającym hallotron. Nie pamiętam tylko na którym jest zasilanie +12V. Są tam trzy przewody. Najlepiej załącz zapłon i miernikiem sprawdź który to przewód.