Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

cc 700 po chwili jazdy traci na mocy a potem gasnie

25 Gru 2005 17:17 3104 18
  • Poziom 10  
    czesc mam problem z moim cc 700 a mianowicie o kiedy zaczeła sie zima autko zaczeło sie psuc nie ma problemu z zapaleniem i w ogole chodzi o to ze po przejechaniu kilku km samochud nagle zaczyna tracic na mocy i konic koncu pada:( nie wiem co nim moze byc kiedy odczekam jakis 5 min samochud mozna ponownie zaplic i jedzie normalnie efekt taki jak by brakowała poliwa wymieniłem juz cewke, pompke paliwa i dalej nie wiem co z nim jest słyszałem ze moze to byc wina elektryki, moze jakiemus posiadaczowi cc przytrafiło sie juz cos takiego prosze o porady bo nie wiem co mam z nim zrobic, pozdrawiam!!
  • Poziom 18  
    prawdopodobnie masz gaznik aisan sprawdz wszystkie przewody podcisnieniowe dochodzace do niego czesto parcieja i sa takie objawy po ich wymianie wszystko jest oki
  • Poziom 10  
    gazik mam polski i przewody sa wymienione:(wiec sparciałe nie sa napewno!!
  • Poziom 10  
    witam. Radze wymienić filtr paliwa. maiałem przypadek ,że gdy był zanieczyszczony auto stawało co kilka kilometrów, a inną rzecz to proponuje do pompki paliwa podłączyć do tego przewodu co jest połączony ze zbiornikiem podłączyć przewód z pojemnikiem z benzyną. Gdy bedzie pracował znaczy, że paliwo nie dochodzi ze zbiornika, jest zanieczyszczony albo podbity od spodu od strony rurki która paliwo pobiera.
  • Poziom 14  
    Kiedy zgaśnie-proponuję sprawdzić,czy jest iskra,a póżniej szukać przyczyny w układzie zasilania.
  • Poziom 10  
    Filtr paliwa wymnie zastosuje sie do rady bo to nie duzy wydatek, a z tym samochodem najgorsze jest to ze czasami nawet 3 dni jezdzi normalnie, fajnie nic nie moge na niego powiedziec nawet dałem go do mechanika i przez te kilka dni co był u nigo samochud sprawował sie dobrze, a znowu kolejnego dnia nie moge przejechac 15 kilometrów bez robienia nawet 8 do 10 przystanków bo kiedy wyłacze samochud na jakies 5 min to potem znowu ujade jakies 2 moze nawet 3 kilometry:)oznakom tego ze sie zaczyna dziac cos niedobrego jest to ze samochud traci na mocy i zaczana isc strasznie cicho co nie jest podobne do tego silnika i wtedy wiem ze za jakis 2 min auto bedzie juz stało naprawde nie wiem co z nim jest bo i był juz u mechanika(wymieniony termostat pompa paliwa cewka rozrzad i w ogole)naprawde nie wiem co robic i bede wdzieczny za kazda porade i napewno kazda wyprobuje zebt tylko to auto zaczeło sprawnie chodzic bo naprawde nie mam juz siły, pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Sprawdź dolot ciepłego powietrza do gaźnika, tzn. czy masz podłączony wąż od gruszki na kolektorze wydechu do wlotu filtra powietrza, ewentualnie termostat w filtrze powietrza. Jak cały czas łapie zimne powietrze to w gaźniku potrafi osadzić się szron na rozpylaczu. Jak zgaśnie gaźnik się nagrzeje od silnika i szron stopnieje i dlatego znowu można przejechać kawałek drogi. Miałem to samo. Rozleciała się gruszka na kolektorze wydechowym. Założyłem nową (ok. 40 zł) i pomogło.
  • Poziom 10  
    sprawdze to dziekuje za kolejna rade i prosze o kolejne :)

    Dodano po 8 [minuty]:

    z tym dolotem powietrza to dobra rada bo własnie zaczeło mi sie to dziac od kiedy zaczeły sie niskie temperatury, samochodzik zawsze fajnie jedzie a po jakims czasie saczyna powoli gasnac az padnie całkiem wystarczy kilka minut na poboczu i znowu moge nie przejechac kilka kilometrów, sprawdze jeszcze raz dziekuje ale cały czas sie zastanawiam czy to czasem nie wina pradu??pozdrawiam
  • Poziom 40  
    A ja propomuje sprawdzic czy w baku nie robi sie podcisnienie
    Wtedy mialbys mniejwiecej takie objawy
    czyli spadek mocy az do zgasniecia
    do tego w momecie gdy masz wiecej paliwa dystans jaki przejezdzasz bylby mniejszy a im mniej paliwa tym wiekszy
    W momecie jak stanie ci auto odkrec korek wlewu paliwa jesli uslyszysz sykniecie lub cos w tym stylu to wg mnie bedzie to. po tym powinien odpalic odrazu i bez wiekszych problemow.
    Co prawda mechanikiem nie jestem ale znam takie przypadki z malacza (oprucz el bo on ma odpowietrznik w rurze) ale starsze nie maily no i w kumpla malcu uzeralismy sie z tym 3 dni zanim doszlismy do tego bo malacz w garazu chodzil idelanie
    okazalo sie ze w korku paliwa byla woda ktora podczas jazdy w zimie jak temp byla odpowiednio niska zamarzala i sie bak nieodpowietrzal. i raz auto jezdilo dobrze raz zle a do tego w cieplym garazu i przez pewien czas powyjezdzie nie bylo zadnych problemow.
    Wiec stawiam ze u ciebie bak moze sie nie odpowietrzac czasem najprostrze awarje sa najtrudniejsze do namiezenia
  • Poziom 13  
    To jest na 99 procent zawieszony lub uszkodzony termostat na filtrze powietrza.
  • Poziom 11  
    A ja radziłbym wymienić pompę paliwową
  • Poziom 19  
    Zrób toco ci radzą koledzy; bobsterowiec i aras 29. Nic więcej nie szukaj.
  • Poziom 29  
    dolej denaturat do paliwa i staraj sie nie jeżdzic na rezerwie,WODA!!
  • Poziom 12  
    w lanosie miałem taką usterke ( z identycznymi objawami) i problemem było nieodpowiednie cisnienie oleju (za duże) i jak autko sie dobrze nagrzało to hydrauliczne popychacze dostawały za duże cisnienie i otwierały zawory coraz bardziej , autko moc traciło aż gasło, ustąpiło po wymianie pompy olejowej - była nowa i udało sie zareklamować. Ale nie jestem pewien czy w twoim CC są popychacze hydrauliczne.

    Pozdrawiam robi!!
  • Poziom 14  
    Intuicja mi mówi, że nie ma dopływu paliwa. Gdyby silnik był już wyjeżdżony miałbyś problem przede wszystkim z zapalaniem rano i na zimnie. Skoro tego nie ma, to znaczy że jest problem z zasilaniem lub z układem zapłonowym. Na Twoim miejscu zacząłbym od gaźnika. Wymontowałbym go a następnie wypłukał wszystko po kolei w rozpuszczalniku nitro.
    Jeśli płukałeś już gaźnik, to może masz po prostu zabrudzony zbiornik paliwa.
    Wydaje mi się ostatecznie że skoro on gaśnie po jakimś czasie, to chyba to jednak będzie to zbiornik paliwa lub coś na ssaniu przed pompką. Napisałem Ci swój tok myślenia. Trochę na szybko. Jeśli będziesz chciał się o coś jeszcze zapytać, to zadzwoń: (071)345-65-95 (prosić pana Zenka).
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 40  
    z tego co wiem to w 126 wezyk wystajacy z rury wlewu paliwa mialy eleganty wczesniejsze nie przy baku ani na wezach tesz niczego takiego sobie nie przypominam wiec wydaje mi sie ze sie odpowietrza przez korek wlewu moge sie mylic w kazdym razie u kumpla pomogla wymiana korka.
    Jak jest w cc nie wim ale chodzilo o wskazanie jedego z mozliwych kierunkow
  • Poziom 10  
    "przewod od zbiornika z weglem aktywnym"?? moze wyjde na idiote:)ale mało sie znam na samochodach i niebardzo wiem co to znaczy:)
  • Poziom 10  
    Sprawdz świece i gażnik jeżeli w gażniku jest woda, a świece są zakopcone to bobsterowiec ma rację gażnik łapie zimne powierze przez filtr powietrza i powodem tego jest wada termostatu lub (co najpewniejsze) nieszczelność lub brak rury zasysającej ciepłe powietrze z gruszki, która znajduje się na wydechu(może nawet brak samej gruszki0.Znam osoby, które wymieniały nawet uczczelkę pod głowicą,a powód był taki jak opisuję.
    Powodzenia.