Proszę o pomoc gdyż w sprawach nagłośnień i studia ledwo co liznąłem LDMów i innych Hand Boxów a chciałbym się zabrać za ambitniejszy projekt. Zamierzamy założyc z bratem małe studio nagraniowe. Instrumenty mamy, jesteśmy dość dobrymi muzykami, pozostaje sprawa backline'u. Do dyspozycji mam pokój na poddaszu jakieś 4x3m ze skosem. Dla naszych potrzeb chcemy kupić coś czym nagramy i potem odsłuchamy instr. klawiszowe, wokale, gitarę akustyczną, saksofon, akordeon. Wiem że przydałby się jakiś mixer i odsłuchy ale w tych sprawach jestem zupełnie zielony. Chcemy też rejestrować nasze dokonania na kompie. Jaki sprzęt jest jeszcze potrzebny? Może jakieś efekty do wokalu?? Szukamy sprawdzonych urządzeń używanych. Jesteśmy otwarci na propozycje (ale rozsądne finansowo)
Odsłuchy - można zrobić samemu na podstawie wielu projektów z elektrodki
Mikser - najprzyjemniej żeby miał przynajmniej jeden param. środek
i żeby miał Direct Outy [bezpośrednie wyjście sygnału z danego kanału]
U nas nagrywa się na jakimś starym soundcrafcie Spirit SX jakoś tak ma 8 directów
Wieloślad - tak z 8 ścierzek to chyba spokojnie starczy na wiele nagrań. U nas nagrywa się na Twardodyskowym Fostexie. Ale właśnie będe przeprowadzał eksperymenty z dostosowaniem do tego peceta. :>
W teorii można zgrać z 6 śladów w czasie rzeczywistym bez posiadania jakiegoś super sprzętu. Zobaczymy co z tego wyjdzie
Efekty - hmm ponieważ to jest studio można zkożystać z efektów cyfrowych. Na poziomie programów do obróbki wielośladowej. Wiele programów obsługuje zewnętrzne wtyczki efektowe.